DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:42 h
  • El Casal de Joves d'Abrera organitza un sorteig entre el jovent inscrit als tallers joves “#tallersjovesabrera i #elsjovestambesomresponsables”
  • CASAL DE JOVES

+ 2

• Reprenem l'activitat del nostre Casal de Joves amb nous cursos presencials i totes les mesures per a la contenció i prevenció de la Covid-19

3/2/2021

El proper divendres 5 de febrer se celebrarà el sorteig entre les i els joves inscrits/es en els tallers que s'ofereixen des del Casal de Joves d'Abrera. El codi que coincideixi amb els dos darrers nombres del primer premi de la BONOLOTO del divendres 5 de febrer, serà el guanyador d’aquest concurs!

Des del Casal de Joves d'Abrera s'ha organitzat el sorteig de tallers joves: “#tallersjovesabrera i #elsjovestambesomresponsables”, que tindrà lloc el proper divendres 5 de febrer. El sorteig constarà d’1 premi de 2 entrades, per a veure el monòleg de “Mucha tontería”, del Berto Romero, a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona). Aquest premi va quedar desert en el sorteig de Cap d'Any Jove, i no es va poder atorgar el darrer pack d’entrades.

El premi es sortejarà entre totes i tots els i les joves d’entre 12 i 35 anys inscrits als tallers joves del Casal. Cada jove tindrà assignat un codi amb dos números, acompanyat del seu nom complet. El codi que coincideixi amb els dos darrers números del primer premi de la BONOLOTO del divendres 5 de febrer, serà el guanyador/a d’aquest concurs!

El departament de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera serà l’encarregat d’informar al o la jove guanyador/a del premi, a través de l’Instagram del Casal de Joves. El resultat es farà públic a les xarxes socials del Casal de Joves i en aquest web un cop s’hagi avisat als guanyadors/es del sorteig.

Amb aquest premi, el servei de Joventut té com a objectiu recolzar, promocionar i apropar la cultura al públic jove abrerenc, en aquests temps tan complicats pel sector.

Apunta't als tallers i cursos del Casal de Joves!

Des del Casal de Joves d'Abrera s'han programant diferents tallers i cursos pels propers mesos, que de moment es realitzaran de forma telemàtica i que passaran a ser semipresencials o presencials quan la situació sanitària ho faci possible:

• Hip Hop del Casal de Joves. S'ha traslladat a l'Hotel d'Entitats. Ben aviat informarem dels horaris!
  • Manga i Còmic: Aquest curs s’ofereix tots els dimarts de 18 a 20 h
  • Art 3D: S’oferirà tots els divendres de 18 a 20 h
  • Taller Dj:  Quan la situació sanitària ho permeti es realitzarà de forma presencial

Per inscriure’s a qualsevol d’aquestes activitats, ho podeu fer online en aquesta pàgina web fent clic aquí. Podeu consultar el detall d'aquests tallers i cursos fent clic aquí i al final d'aquesta pàgina.

Assessorament

Des del Punt d'Informació Juvenil (PIJ) també s'ofereix el servei d'assessorament (estudis, ocupació, treball, sexualitat...) als i les joves, aquest mes de generde forma telemàtica i també presencialment, a partir del dimecres 3 de febrer, amb cita prèvia en una nova ubicació temporal, a l'Ajuntament vell (c. Major, 3). Consulteu els serveis del PIJ fent clic aquí.

Serveis i carnet

D’altra banda, recordeu que per poder gaudir dels serveis del Casal de Joves d’Abrera heu de tenir signada la declaració responsable. Si encara no la teniu, podeu fer-ho clicant aquí. A més, haureu d’actualitzar aquesta declaració trimestralment.

D’altra banda, totes i tots aquells usuaris i usuàries del Casal que encara no disposeu del carnet de l’entitat, podeu omplir l’autorització fent clic aquí.

Per estar al dia de les novetats del Servei de Joventut, seguiu l'INSTAGRAM @casaldejovesabrera

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ