DISSABTE, 20/04/2024 | 06:26 h
  • Sorteig cap d'any portada noti
  • Premis Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020
  • Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020

• Gimcana jove amb codis QR!

Joves! La gimcana amb codis QR es realitzarà el dilluns 4 de gener a causa del fort vent

Al sorteig #capdany20 #elsjovestambesomresponsables podreu aconseguir entrades per veure el monòleg de Berto Romero "Mucha tontería"

28/12/2020

Des de la Regidoria de Joventut continuem promocionant i impulsant propostes dinàmiques i engrescadores que fomentin la participació ciutadana dels i les nostres joves. Per aquesta tarda teníem previst la realització de la primera sessió d'una gimcana jove a través de codis QR repartits pel poble. A causa del fort vent, traslladem la sessió prevista per avui dilluns 28 de desembre al dilluns 4 de gener. També us convidem a participar al nostre sorteig de cap d'any, amb el que donem suport al sector cultural i promocionem la cultura entre el públic jove. Animeu-vos i participeu!

GIMNCANA JOVE AMB CODIS QR

El funcionament de la gimcana és el següent: quan trobeu un codi QR enganxat en algun lloc del poble, l'haureu d'escanejar per tal de complir amb la missió que se us encomana!

Podreu realitzar-la el dilluns 4 de gener de 18.00 h a 20.00 h.

Per a més informació podeu contactar amb el Servei de Joventut a través del nostre perfil d'Instagram @casaldejovesabrera o a través del T. 686 253 157.

Gimcana jove amb codis QR!.png

SORTEIG DE CAP D'ANY JOVE

Al nostre sorteig de cap d'any hi pot participar el jovent abrerenc d'entre 12 i 35 anys i només han de fer-se una fotografia i/o gravar-se un vídeo amb l'aplicació de Tik-Tok mostrant un caràcter festiu amb amics i amigues i/o familiars, i penjar-los a la xarxa social Instagram etiquetant al nostre prefil @casadejovesabrera fent servir els hastags #capdany20 #elsjovestambesomresponsables

Volem així combatre la manca de celebracions i esdeveniments habituals en aquestes dates tan assenyalades degut a la situació de pandèmia per la Covid-19, i donant així l'oportunitat de realitzar quelcom divertit, des de casa, i passar l’entrada al nou any d’una forma més amena.

Al costat de la cultura

Entre totes les persones que hi participin es sortejaran 3 premis de 2 entrades cadascun per a veure el monòleg  “Mucha tontería” de l'humorista Berto Romero a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).

Amb aquesta iniciativa, des del Servei de Joventut recolzem i promocionem la cultura, un sector que està patint molt les conseqüències de la crisi del coronavirus, i l'apropem al públic jove abrerenc.

A continuació t'expliquem tot el que has de saber per participar al sorteig de cap d'any del Servei de Joventut d'Abrera! També podeu consultar les bases del sorteig fent clic aquí, o a la part inferior d'aquesta pàgina.

Qui pot participar?

• El sorteig està dirigit a participants joves d’entre 12 i 35 anys.

Com puc participar?

• Compartint un vídeo realitzat amb l’aplicació TIK-TOK amb música de fons i canviant-se la roba o compartint una fotografia de la festa de cap d’any.
  • Independentment de l’opció que s’esculli, cal etiquetar a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera, utilitzar els hastags:  #capdany20 #elsjovestambesomresponsables.
  • Es poden presentar un màxim de  5 fotografies i/o vídeos per compte d’Instagram.
  • La temàtica ha d’estar relacionada amb la festivitat de Cap d’Any i el vídeo/s o fotografia/es han d'haver-se realitzat entre entre les 23.00 h del dia 31/12/2020 i les 01.00 h del dia 01/01/2021.

Què puc guanyar?

• El sorteig constarà de 3 premis, de 2 entrades cadascun, per a veure el monòleg  “Mucha tontería” de l'humorista Berto Romero, a la Sala Barts de Barcelona (Av. Paral·lel, 62, Barcelona).

Quan i on es publicaran els/les guanyadors/es?

• El resultat es farà públic a l’Instagram del Casal de Joves @casaldejovesabrera i en aquesta pàgina web, un cop s’hagi avisat a les persones guanyadores del sorteig.

Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020Premis Sorteig de Cap d'Any Jove Abrera 2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera animem a totes les joves abrerenques i tots els joves abrerencs a participar en el nostre sorteig de cap d'any i la gimnaca jove!

Joves, aquest cap d'any el gaudim des de casa i amb responsabilitat! I també ens divertim amb la gimcana jove!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ