DISSABTE, 16/01/2021 | 18:01 h

• Lliurem lots de Nadal amb la col·laboració de Creu Roja i Càritas Abrera

Lliurem lots de Nadal amb la col·laboració de Creu Roja i Càritas Abrera

Enguany les donacions s'han realitzat de forma esgraonada per evitar la concentració de persones per la prevenció i contenció de la Covid-19

21/12/2020

Abrera és solidaritat! Des de l'Ajuntament hem entregat lots de Nadal a les famílies del nostre municipi que reben ajuda d’aliments amb la col•laboració de Creu Roja i Càritas Abrera. Enguany, el lliurament s'ha realitzat en diferents dates, de forma esgraonada, per evitar la concentració dels usuaris i usuàries del servei a la nau de la Brigada Municipal, al carrer Sant Jaume, a la Parròquia de Sant Pere del nostre municipi.

Els lots inclouen aliments bàsics i productes típics de Nadal. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora de Promoció Econòmica, Guadalupe Marcos, i la treballadora social, Pilar Sáenz, han efectuat els lliuraments dels lots a un centenar de famílies del nostre municipi i els hi han desitjat Bones Festes.

La regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, ha destacat que "des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta entrega de productes, destinada a les famílies que participen en els programes d’aliments Donem Suport de la Creu Roja al Baix Llobregat Nord i de Càritas Abrera. Agraïm, un any més, el gran treball realitzat per les entitats Càritas Abrera i Creu Roja i a tot el personal voluntari que sempre està disposat i disposada a ajudar els altres, sobretot aquest any a causa de la pandèmia de la Covid-19. També m'agradaria destacar la feina realitzada pel departament d'Acció Social de l'Ajuntament".

Des de l'Ajuntament d'Abrera donem les gràcies a les entitats, i a les voluntàries i voluntaris per la gran tasca solidària que realitzen dia a dia, especialment en aquest any, en el qual ha estat necessari incrementar l'ajuda social per les conseqüències de la crisi sanitària. Molt Bones Festes a totes i tots!

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

• Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25