DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:14 h
  • Curs de vetllador o vetlladora infantil portada
  • Curs de vetllador o vetlladora infantil desembre 2020

Obrim les inscripcions per a un nou curs formatiu online de vetllador/a infantil

17/11/2020

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera informem d’un nou curs de Vetlador/a Infantil adreçat a persones que tinguin el títol de monitor/a de lleure o formació relacionada. Els curs s'impartirà de l'1 al 14 de desembre de 2020. Inscriu-t'hi!

Es tracta d’una formació online que s’impartirà del dimarts 1 al dilluns 14 de desembre de  8.30 h a 11.30 h. Lobjectiu principal del curs és oferir les eines i els coneixements per tal d’aprofundir, en el marc d’una escola inclusiva, en l’atenció i cura dels infants amb necessitats educatives especials.

Els vetlladors/es (auxiliars d’educació especial) donen suport a l’autonomia dels infants i joves amb un alt grau de dependència, per tal que puguin participar en totes les activitats escolars.

Per a més informació podeu adreçar-vos directament al departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, ubicat al Mercat Municipal a la 1ª planta (carrer de Martorell, 20), trucar al T. 93 770 01 02 o per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat

El nostre horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dimecres de 16.30 h a 19.00 h.

Curs de vetllador o vetlladora infantil desembre 2020.jpg