DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:40 h
  • agenda

A Abrera no ens aturem! Consulteu les activitats que tenim programades del 13 al 20 de novembre

13/11/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim activitats esportives, lúdiques i culturals per realitzar des de casa a través de les nostres xarxes socials i diferents canals telemàtics, així com propostes presencials amb totes les mesures de prevenció per evitar la propagació de la Covid-19. Entreu, consulteu l'oferta d'activitats, i trieu les que més us agradin! En teniu per a tota la família!

Divendres 13 de novembre

• A les 10h es fa una sessió de Qi Gong amb Anna, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 15h 19h es fa una sessió de Gac a càrrec de Noemí, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18h es fa una sessió de Tàbata a càrrec de Paula, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.

Dissabte 14 de novembre

• A les 18.30h, a través de la plataforma Zoom, es podrà fer l'activitat "Històries visibles: trobem estratègies per afrontar situacions de violències masclistes quotidianes". Trobareu tota la informació fent clic aquí.

Dilluns 16 de novembre

• A les 10h es farà una classe de Qi Gong a càrrec d'Anna, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 12h hi haurà sessió d'Estiraments a càrrec d'Albert, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18 h es podrà fer una sessió d'Aerobox amb Cristina, en directe a l'Instagram l'Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió de Work Dancing a càrrec d'Emilio, a través del seu Facebook.

Dimarts 17 de novembre

• A les 10h es farà una classe d'Aeròbic a càrrec de Cristina, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 17h hi haurà sessió de Gac a càrrec de Noemí, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18 hi haurà sessió d'Estiraments a càrrec d'Albert, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 19h es podrà fer una classe de Full Body/Tonificació amb Paula, en directe a l'Instagram l'Activa't Abrera.

Dimecres 18 de novembre

• A les 10h es farà  una sessió de Ioga amb Anna, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 12h hi haurà Dansa del Ventreamb Noemí, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18h hi haurà sessió d'Estiraments a càrrec d'Eric, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 19h hi haurà sessió de CrossCAM amb KiKo, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.

Dijous 19 de juliol

• De 10h a 14h i de 17h a 21h es durà a terme una nova campanya de donació de sang a Abrera sota el lema Abrera #ets IMPRESCINDIBLE , La unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits s’instal·larà a la Casa de Cultura. Per apuntar-vos  heu d’adreçar-vos al web donarsang.gentcat.cat
  • A les 10h es farà Gimnàstica per a Gent Gran amb Anna, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 11h hi haurà sessió de Pilates amb Agustí, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.
  • A les 18h hi haurà sessió d'Aeròbic a càrrec de Noemí, en directe a l'Instagram Activa't Abrera
  • A les 20h hi haurà sessió de Condicionament Físic amb Èric, en directe a l'Instagram Activa't Abrera.

Divendres 20 de novembre

• A les 10h es fa una sessió de Qi Gong amb Anna en directe, a l'Instagram Activa't Abrera.

No t'aturis! Desde l'Ajuntament us animem a participar a les activitats programades a Abrera!

Consulteu totes les informacions i mesures preses per l'Ajuntament per la prevenció i contenció del coronavirus. Feu clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ