DIJOUS, 28/03/2024 | 16:03 h
  • Activa't a Abrera! Seguiu el nou perfil d'Instagram de l'Ajuntament i tindreu al vostre abast totes les activitats que podeu fer des de casa
  • Graella d'activitats dirigides online del Servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera 13-11-2020

El Servei d'Esports reprèn les activitats telemàtiques a través del nostre Instagram @activa't_abrera

13/11/2020

A partir d'avui divendres 13 de novembre el Servei d'Esports ofereix la possibilitat de seguir gaudint, des de casa a través de les nostres xarxes socials, d’algunes de les activitats dirigides que imparteixen els monitors i les monitores del Centre Aquàtic Municipal (CAM), que en aquests moments està tancat com a mesura de prevenció per evitar la propagació del coronavirus. Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem així apostant per l'esport mentre prenem mesures per la prevenció i contenció del coronavirus. Consulteu la graella de les activitats esportives dirigides que farem a l'Instagram @activat_abrera.

Des del Servei d'Esports apostem per l'activitat física amb diferents activitats gratuïtes de dilluns a divendres. Es tracta d’una iniciativa que permetrà, tant als abonats i abonades del CAM com a la ciutadania en general, seguir gaudint de l’esport, malgrat el tancament de les instal·lacions esportives motivat per les mesures anti Covid.

Per realitzar les activitats esmentades cal que accediu al canal d’Instagram de l’Ajuntament d’Abrera a @activat_abrera, on també trobareu sessions enregistrades de l’anterior tancament. Val a dir, que algunes activitats també es realitzaran de forma puntual  a través de facebook o plataformes virtuals com ara Zoom.

No us perdeu les diferents sessions de Qi Gong, Estiraments, Aerobox, Work Dancing, Aeròbic, GAC, Full Body/Tonificació, Ioga, Dansa del Ventre, CrossCam, Gimnàstica per a Gent Gran, Pilates, Condicionament Físic, Tábata.... Consulta a continuació la graella d'activitats esportives dirigides:

Des de l'Ajuntament reobrirem les instal·lacions esportives i iniciarem les activitats amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19 quan sigui possibe amb l'objectiu d'oferir una activitat esportiva segura!

Nous horaris

El Centre Aquàtic Municipal d’Abrera (pg de l'Estació, 24) ha tancat les seves instal·lacions esportives per les mesures contra la Covid-19, així com la resta d'instal·lacions esportives, com el Pavelló Esportiu Municipal, Camp de Futbol Municipal.. I els horaris d'atenció del Servei d'Esport han quedat de la següent manera:

• Horari de cites concertades: de dilluns a divendres de 10 h a 13.30 h i de 15.30 h a 19.30 h.
  • Per sol·licitar cita, cal trucar al telèfon 93 770 51 00, de dilluns a divendres de 9 h a 19.30 h o enviar mail a cam@abrera.cat

Missatge de responsabilitat
El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha signat un nou Ban d'Alcaldia amb mesures de salut pública per la prevenció i contenció de la pandèmia de la Covid-19 a Abrera des del divendres 30 d’octubre de 2020 i fins a nova informació. Més informació fent clic aquí

Jesús Naharro ha destacat que "ens hem de quedar amb aquests tres ítems: mascareta, distància de seguretat de dos metres i mig i higiene de mans (amb el gel hidroalcohòlic o sabó). És molt important tenir aquests paràmetres molt clars encara que sortim al carrer. Hem de mantenir aquestes mesures de distància, hem de mantenir aquestes mesures higièniques i hem de mantenir sempre la mascareta. Hem de mantenir aquests paràmetres perquè són els millors elements de la contenció de la propagació d’aquest virus”.

L'alcalde també ha agraït a les veïnes i veïns d'Abrera l'esforç realitzat els darrers mesos: “Voldria agrair a tots i totes la ciutadania abrerenca, a tota la població, a tots els professionals, a tots els joves, a tota la gent gran la seva resistència, la seva capacitat d’adaptació i, sobre tot, el gran esforç per tal de superar aquesta crisis sanitària tan extensa. Ara més que mai hem de continuar unint esforços. Hem de continuar mantenint els tres eixos principals; mascareta, higiene de les mans i distància social, per tal de minimitzar les xifres que tenim en el nostre municipi. Hem de continuar fent esforços perquè Abrera s’ho mereix, sobretot les persones; totes els/les veïns/nes que estem treballant per a aconseguir-ho i ho aconseguirem”.

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem extremar les mesures d'autoprotecció per la prevenció i contenció de la Covid-19.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ