DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:44 h
  • Ens reunim amb el els serveis tècnics i el conseller de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Llobregat, José Antonio Monteagudo

Des de Serveis Socials d'Abrera ens reunim amb els serveis tècnics i el conseller de Serveis Socials del Consell Comarcal del Baix Llobregat, José Antonio Monteagudo

La reunió s'ha celebrat de manera telemàtica com a mesura preventiva de la Covid-19

9/11/2020

El nostre equip de serveis socials es va reunir, el divendres 6 de novembre de 2020, amb el Conseller José Antonio Monteagudo per tal de posar en comú la feina, eines i sinergies que s’han dut a terme des de la visita que van realitzar al nostre Ajuntament el mes de febrer passat.

A la sessió de treball hi van assistir, a més del conseller, la coordinadora de l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal, Olivia González, la regidora d'Acció Social del nostre Ajuntament, Giulia Mirto, la cap d'Àrea d'Atenció a les persones, Silvia Ros, i les tècniques municials .

A la reunió es va posar en comú les eines i aportacions socials per a seguir creant sinergies que permetin seguir millorant els serveis i seguir atenent les necessitats i circumstàncies de les persones. Des del consell comarcal ens han seguit informant i oferint millores per a poder desenvolupar els nostres serveis; tothora que han escoltat les aportacions del nostre equip per a seguir creant sinergies i millorar els serveis.

La nostra regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, va destacar que “un cop més hem pogut posar en comú amb el Consell Comarcal aquelles experiències, voluntats i aportacions que ens permetran poder seguir generant serveis i millorant davant el gran repte que tenim per endavant i el compromís que compartim i tenim amb les persones, i amb les seves situacions i necessitats. Agraeixo l’aposta, l’apropament i el compromís que ens fa el Conseller amb el servei, els i les abrerenques i amb el nostre personal, de manera constant i sempre que ho requerim esporàdicament; i per descomptat agraïm també tot el suport, la professionalitat i les eines que ens aporten tot el personal tècnic del Consell Comarcal sense el qual seria impossible poder dur a terme les accions que emprenem. I com no, per acabar, com sempre; seguir agraint a les nostres professionals dels serveis socials d’Abrera la seva professionalitat i entrega amb el servei i amb els i les abrerenques. Seguirem treballant i apostant pels i les abrerenques, i per les seves situacions i necessitats perquè a Abrera, les persones són primer!”.

Els Serveis Socials són el conjunt d'intervencions que tenen com a objectiu cobrir les necessitats bàsiques de la ciutadania. Amb la reforma integral de l'Ajuntament vell, l'any 2018, des de l'Ajuntament oferim i garantim un millor servei als nostres ciutadans i ciutadanes, amb més accessibilitat i privacitat. L'horari d’atenció al públic del Servei d'Acció Social i Atenció a les persones (c. Major, 3) és de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores, i dimarts i dimecres de 16.00 a 19.00 hores. També podeu contactar per email a s.socials.abrera@abrera.cat i al telèfon: 937 70 29 11. Trobareu més informació fent clic aquí.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ