DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:10 h
  • "L’inspector", de Nikolai Gógol, amb la companyia Pierrot Teatre de Centelles
  • Cartell del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera. "L’inspector", 20 de setembre de 2020
  • Comencem el XXIII Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2020

El diumenge 20 de setembre, torna a la Sala Municipal el Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera amb "L’inspector"

18/9/2020

A Abrera som Cultura: torna el Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera! El pròxim diumenge, 20 de setembre, la nova Sala Municipal (ps. Telefònica, s/n) acollirà a partir de les 18 hores la representació de l'obra "L’inspector", de Nikolai Gógol, amb la companyia Pierrot Teatre de Centelles. L'entrada és lliure, amb l'aforament limitat, i amb totes les mesures higiènic-sanitàries per la prevenció de la Covid-19. Per assistir-hi, és imprescindible que realitzeu la vostra inscripció en l'enllaç que trobareu seguidament.

La declaració de l'Estat d'alarma per la pandèmia de la Covid-19 ens va obligar a interrompre les representacions del XXIII Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera. El concurs, una iniciativa per gaudir del bon teatre amateur al nostre municipi, tornava a la Sala Municipal després de la remodelació integral de l'equipament municipal el diumenge 2 de febrer.

Pel diumenge 22 de març estava prevista la representació de l'obra "L'inspector", que finalment podrem veure el pròxim diumenge 20 de setembre, amb entrada lliure, aforament limitat, i totes les mesures de prevenció del coronavirus:

• Feu la vostra inscripció per veure "L'inspector" a la Sala Municipal, el diumenge 20 de setembre, fent clic aquí.

"L'inspector" és una obra mestra inscrita en el gènere de la comèdia satírica, un text sobre la corrupció política que ens situa en una petita ciutat de províncies de la Rússia del segle XIX, que es veu trasbalsada per la possible arribada d'un inspector de la capital. Mentre la policia i els càrrecs polítics s'afanyen a esborrar tots els senyals de corrupció, Ivan Khlèstakov, un pobre diable que acaba d'arribar a la població, es veu beneficiat per un malentès que fa que el prenguin pel temut inspector i que el portarà a viure tot un seguit de confusions. Una divertida sàtira d'un món que dissortadament encara ens recorda molt el nostre.

Des de l'Ajuntament d'Abrera us convidem a gaudir del Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2020!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ