DIJOUS, 28/03/2024 | 13:32 h
  • Seguretat alimentària

Formació online per a establiments al detall d'alimentació i de restauració per la prevenció del coronavirus

9/9/2020

Davant la situació originada per la pandèmia ocasionada pel virus SARS-CoV-2, el sector minorista d'alimentació i de restauració ha de fer front a un nou repte. Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió de la formació online, que la Diputació de Barcelona ha preparat per donar indicacions als manipuladors d'aliments sobre pràctiques de manipulació, mesures d'higiene, salut, protecció i distanciament físic per garantir la seguretat dels aliments i la salut de les persones.

Aquesta formació, adreçada a manipuladors/es d’aliments que treballin en establiments alimentaris. té per objectiu donar indicacions als manipuladors d’aliments sobre pràctiques de manipulació, mesures d’higiene, salut i protecció i de distanciament físic per garantir la seguretat dels aliments, la salut del personal i la dels clients en un context de pandèmia pel coronavirus SARS-CoV-2. Els continguts de la formació es basen en la informació i coneixements actuals i s’anirà modificant i actualitzant en funció de l’evolució de la pandèmia i de noves indicacions de les autoritats.

Formació en línia

El curs es farà online i es basa en una presentació PowerPoint. Amb temps per a preguntes al final de les exposicions en directe per part dels participants o a través del xat de la plataforma en línia (ZOOM) i contestades al final de l’exposició per part dels ponents. Els participants rebran un certificat d'assistència.

La formació començarà el pròxim dimarts 15 de setembre. Més informació fent clic aquí.

Inscripcions

Si esteu interessats en fer la formació, envieu e-mail a salutpublica@abrera.cat indicant:

• Assumpte: Curs manipulador aliments Covid-19.
  • Nom i cognoms
  • DNI
  • Telèfon de contacte
  • Sector alimentari al qual pertany èfon de contacte
  • Sessió a la qual vol assistir.