DIVENDRES, 19/04/2024 | 22:54 h
  • El CAM d'Abrera adopta totes les mesures de seguretat i protecció per la Covid-19 després de la reobertura de les instal·lacions

+ 2

• Esports - CAM

7/9/2020

El nostre Centre Aquàtic Municipal CAM va reobrir el dimarts 1 de setembre passat adaptant-se a la nova realitat i complint amb les màximes garanties de seguretat higiènic-sanitàries. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament d'Abrera hem elaborat un vídeo perquè els usuaris i usuàries puguin visualitzar els serveis que s'ofereixen i les mesures establertes per tal de garantir la salut i seguretat de totes i tots.

Després del període de confinament i tancament per la crisi sanitària de la Covid-19 i de les vacances d'estiu, el CAM ha reprès la seva activitat amb totes les mesures higiènic-sanitàries establertes per les autoritats. Per això, des de l'Ajuntament d'Abrera hem elaborat un vídeo on les nostres veïnes i veïns poden visualitzar els diferents serveis que s'ofereixen i les mesures establertes per tal de garantir la seguretat de totes i tots. Podeu veure aquest vídeo a la part inferior d'aquesta pàgina i fent clic aquí

Per garantir l'acompliment de totes les mesures higiènic-sanitàries, tots els accessos a la instal·lació i els seus serveis es realitzen a través de cita prèvia i de la plataforma de reserves que ja s'utilitzava per a l’activitat de Spinning. Les reserves s’habiliten a partir de les 6 h del dia en curs.

Normativa d'obligat acompliment per accedir al CAM

A continuació us exposem la normativa complementària higiènic-sanitària que s’haurà de tenir en compte i complir:

• A l’entrada del CAM és obligatori netejar-se les mans i desinfectar-se el calçat.
  • Manteniu la distància de seguretat d’1,5 metres.
  • Es prendrà temperatura a l’entrada de la instal·lació.
  • És obligatori l’ús de la mascareta, a excepció del moment de fer l’activitat física. Tots els desplaçaments dins la instal·lació s’hauran de realitzar amb mascareta.
  • Manteniu una higiene i rentat de mans freqüent.
  • Els assecadors de cabell i mans estaran fora de servei.
  • En tots els espais trobareu material per a la desinfecció del material que hàgiu d’utilitzar.
  • Només es podran utilitzar les taquilles i dutxes que no estiguin precintades. A la recepció no es deixaran cadenats, els han de portar les persones que vulguin fer-ne ús.
  • Eviteu tocar coses innecessàries.
  • Si teniu qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb el monitor/a, socorrista o personal assignat a la instal·lació.
  • No està permès anar descalç per cap lloc de la instal·lació.
  • Utilitzeu un calçat diferent del de carrer per fer l’activitat
  • Les persones usuàries de la sala de Fitness, de la sala de spinning i de la sala polivalent disposaran de desinfectant i paper de mans per desinfectar els aparells abans i després de fer-ne ús i, si és el cas, també per al material que puguin utilitzar.

Aforament màxim de les diferents activitats i ús d’espais

• Sala de Fitness: 25 persones en cada sessió amb horaris com els que s’exposen a continuació i que poden arribar a modificar-se: de 7 a 8.30 h, de 9 a 10.30 h, d'11 a 13 h, de 13.30 h a 15 h, de 15.30 a 17 h, de 17.30 a 19.30 h, de 20 a 22 h.
  • Piscina Gran: 1 persona per carrer i sessió.
  • Piscina terapèutica: 20 persones per sessió (10 en cadascun dels dos espais que hi ha diferenciats). A continuació s’exposa el model d’horaris que podreu trobar i que poden arribar a modificar-se: de 7 a 8 h, de 8.30 a 9.30 h, de 10.30 a 11.30 h, de 12 h a 13 h, de 13.30 a 14.30 h, de 15 a 16 h, de 16.30 a 18 h, de 18.30 a 20 h i de 20.30 a 22 h.
  • Sala Polivalent: 15 persones per sessió en cada activitat.
  • Sala de Spinning: 12 persones per sessió.
  • AiguaGims: 10 persones per sessió.

Us recordem que per accedir a aquesta eina us podeu adreçar a l'apartat web de l'Ajuntament específic fent clic aquí i, en primer lloc, si encara no esteu donats d’alta, haureu d’obtenir la clau d’accés tenint en compte que haureu d’utilitzar el correu electrònic que tenim a la nostra base de dades i que vau proporcionar-nos. Podeu consultar el manual d'accés a la plataforma a la part inferior d'aquesta pàgina o fent clic aquí.

Igualment, també podreu realitzar reserves trucant al T.93 770 51 00, però recomanem utilitzar aquesta eina telemàtica per no col·lapsar el servei telefònic, perquè podeu tenir l’autonomia per realitzar reserves i per poder tenir una visió general de les ocupacions de les activitats i espais del CAM.

D’altra banda, us comuniquem que entre torn i torn d’ús d’espais i realització d’activitats hi haurà un impàs de temps per evitar aglomeracions dins de la instal·lació. A més, la sauna, bany de vapor, jacuzzis i elements com brolladors de la piscina terapèutica estaran fora de servei.

A la part posterior d'aquesta pàgina podeu consultar la graella d’activitats del CAM (i també fent clic aquí). Fins al proper mes de desembre inicialment hem pogut augmentar el nombre total d’hores de Spinning.

En relació a les reserves, us comuniquem que perquè pugui haver-hi el màxim de persones que puguin tenir accés a tots els serveis del CAM, només es podrà reservar un màxim d’espai per dia, és a dir, una sessió a la sala de Fitness, una altra a les piscines, una altra a la sala polivalent i una altra a la sala de Spinning.

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ