DIJOUS, 28/03/2024 | 12:16 h
  • manif. gral

Manifestació per la construcció de la Tercera Escola

13/11/2013

Més de 150 persones es van manifestar el passat divendres a la tarda pels carrers d´Abrera per demanar a la Generalitat que construeixi l´edifici de la Tercera Escola. La manifestació estava convocada per l´Associació de Mares i Pares d´Alumnes del centre, i va comptar amb el suport del l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; membres de l´equip de govern, així com representants dels diferents partits polítics municipals.

Al juny, el Parlament de Catalunya va aprovar una proposta de resolució que instava al govern de la Generalitat a posar en marxa de forma urgent i prioritària els tràmits per a iniciar, l´any 2014, la construcció de l´Escola Abrera. Una proposta que va ser aprovada per unanimitat per la Comissió d´Educació. A més, es dóna la circumstància de que els terrenys, ubicats al barri de Can Morral, ja van ser cedits per l´Ajuntament d´Abrera al govern català, i les obres es van licitar a finals de 2010.

Esperem doncs que els pressupostos de la Generalitat per al 2014 incloguin la partida econòmica suficient per a construir aquesta Tercera Escola.

Dimecres, 13 de novembre de 2013