DIJOUS, 28/03/2024 | 15:37 h
  • Atenció telefònica

Avís d'incidència telefònica

24/7/2020

Des de l'Ajuntament d'Abrera informem que la línia d'atenció telefònica del nostre consistori pot presentar incidències. La línia afectada és el 93 770 03 25 i ja estem treballant, juntament amb l'empresa proveïdora del servei, per tal de solucionar la incidència al més aviat possible.

L'empresa proveïdora del servei telefònic està treballant per solucionar la incidència al més aviat possible. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem a totes i tots els veïns i veïnes afectats/des que disculpin les molèsties que aquesta incidència amb el nostre telèfon els hi pugui ocasionar.

Rep els avisos al teu mòbil

Per rebre els avisos de l'Ajuntament d'Abrera directament al teu mòbil o tauleta, només us heu de descarregar l'aplicació gratuïta "Connecta't a Abrera". A banda de les notificacions també podreu consultar informació d'interès com ara notícies, ofertes d'ocupació pública o l'agenda d'activitats d'Abrera. Està disponible per a sistemes Android i IOS.

D'altra banda podeu rebre totes les notícies i activitats de l'Ajuntament d'Abrera directament al vostre correu electrònic al butlletí digital setmanal. Us podeu subscriure fent clic aquí.

I també podeu consultar aquests avisos així com notícies i informacions d'interès d'Abrera a través de les xarxes socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a l'Instagram @abrerainfo