DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:41 h
  • Pressupostos Participatius 2019-2020: valoració positiva del punt de votació assistida instal·lat al mercat setmanal

+ 8

• Abrera Participa! Digues la teva
  • Reunió telemàtica del Grup Motor. Pressupostos Participatius 2019-2020
  • Díptic amb les propostes a votació dels Pressupostos Participatius 2019-2020
  • Abrera Participa

Pressupostos Participatius 2019-2020: avui dimarts, 21 de juliol, tornem a instal·lar un punt de votació assistida al mercat setmanal

21/7/2020

Recordem que podeu votar en aquesta pàgina web les propostes presentades per la ciutadania fins al diumenge 26 de juliol, ambdós inclosos. A causa de les mesures preses per la prevenció i contenció del coronavirus, el període de votacions de les propostes, previst inicialment per al mes de març, va quedar ajornat amb l'inici de l'Estat d'Alarma.

El període de votacions és de tres setmanes, des del dilluns 6 de juliol al diumenge 26 de juliol. Enguany, el procés participatiu es realitza amb caràcter bianual i inclou els exercicis 2019 i 2020. El veïnat decidirà la destinació de 300.000 € del pressupost municipal.

Aquest dimarts, 21 de juliol, tornarem a instal·lar un punt de votació assistida al mercat setmanal, de 09:30 h a 12:30h, al carrer Josep Tarradelles, al costat de la carpa de Protecció Civil d'Abrera.

La setmana passada en el punt de votació instal·lat al mercat setmanal, més de 70 persones van rebre assessorament, amb valoracions positives:

"La verdad es que encuentro estupendo este punto de votación porque te lo facilitan. Los ves aquí y ya te animas, y creo que es muy positivo poder participar en elegir lo que quieres. Y te sientes bien porque estás luchando por tu pueblo, y hay mucha variedad y bastante para elegir".

"Es muy interesante porque cada uno puede dar su opinión de las cosas que encuentre más interesantes. Yo he elegido las propuestas 2, 3 y 10 de la zona de picnic, la zona deportiva y la zona de Sant Ermengol. Sería interesante que todos fueran votando".

Des del Grup Motor dels Pressupostos Participatius, el veí abrerenc Jorge Gómez va destacar el caràcter informatiu i participatiu del punt de votació assistida: "Hay participación por parte de la ciudadanía. Estamos dando atención cercana pese a la situación que estamos viviendo por el Covid-19 y estamos facilitando información y la participación, y la ciudadanía está poniendo de su parte para mejorar todo este proceso. Hay algunas dudas sobre qué votar o qué función tienen alguna de las ideas y para eso estamos aquí, para ayudar y facilitar toda la información de las 18 propuestas que tienen para votar, que tienen tiempo hasta el 26 de julio. Y también tienen el teléfono y vías de contacto para resolver dudas".

Els veïns i les veïnes d'Abrera van presentar un total de 41 propostes durant el període de presentació d'aquestes. Van ser validades pel Grup Motor 21 propostes i 20 van quedar excloses. Un cop agrupades les peticions que proposaven actuacions similars, són 18 les propostes que es poden votar a través de l'aplicatiu habilitat en aquest web.

• Consulteu les 18 propostes i voteu fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Com puc votar?

• Visita la pàgina de propostes per votar habilitada en aquest web. Veuràs tota la informació sobre les 18 propostes que han passat a la fase final de votació.
  • Consulta les 18 propostes de forma més detallada clicant al “+info”. Decideix fins a tres propostes per votar.
  • Clica a “vota”. S’obrirà una pantalla de registre i caldrà introduir el DNI i la data de naixement. Accepta la política de protecció de dades i clic a “valida”. Selecciona fins a 3 propostes i clica “vota” a la part superior de la pàgina.

ATENCIÓ! Només pots accedir a la votació una vegada. Vota una, dues o tres propostes.

Sisena reunió del Grup Motor

El dimarts 16 de juny, el Grup Motor dels Pressupostos Participatius va aprovar la modificació del calendari per reprendre el procés i poder iniciar la fase de votacions. El Grup Motor anima a tota la ciutadania a participar en les votacions. Enguany, com a novetat, les veïnes i veïns d'Abrera a partir de 16 anys podran votar fins a 3 propostes entre les 18 que han passat al període de votacions, ja que reunien tots els requisits establerts a les bases del procés. .

Des de l'àmbit de Participació Ciutadana del nostre Ajuntament donarem suport telefònic i per correu electrònic a totes les persones que tinguin qualsevol dubte o necessitin assessorament.

Entre totes i tots fem Abrera!

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ