DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:46 h
  • Cinema al carrer! Projecció de Perdiendo el este. Dissabte, 4 de juliol de 2020

+ 5

• Cinema al carrer! Perdiendo el este

El Parc de l'Estació acull amb èxit de participació la primera projecció del Cinema al carrer

5/7/2020

Aquest estiu, a Abrera gaudim del Cinema al carrer! El Parc de l'Estació ha acollit, aquest dissabte 4 de juliol, la pel·lícula "Perdiendo el este", la primera projecció del cicle Cinema al carrer, que té lloc al Parc de l'Estació. 170 veïnes i veïns de totes les edats van passar una divertida vetllada de cine, omplint l'aforament de la zona delimitada al parc per la projecció, amb distància de seguretat entre els grups d'assistents. Enguany, des de l'Ajuntament d'Abrera hem canviat el format de l'activitat i les projeccions de les pel·lícules, que en anys anteriors estaven adreçades al públic jove, aquest estiu estaran dirigides a un públic més ampli, familiar.

Els i les assistents van riure amb "Perdiendo el este", una comedia espanyola de 2019 dirigida per Paco Carabello, amb un repartiment coral format per Julián López, Miki Esparbé, Carmen Machi, Younes Bachir, Leo Harlem, Eduard Soto i Silvia Alonso, entre d'altres.

Des de la Regidoria de Joventut de l'Ajuntament d'Abrera organitzem el cicle de Cinema al carrer, amb la col·laboració de voluntaris i voluntàries de Protecció Civil d'Abrera, que van repartir un full informatiu, que inclou una enquesta, que ens permetrà conèixer la valoració de l'activitat per part del públic assistent.

El regidor de Joventut, Alfred Delgado, ha destacat que "en aquest any de COVID 19 hem volgut donar un altre sentit a l'activitat del Cinema a la Fresca dirigida habitualment als joves. En aquest sentit, el que ens hem plantejat obrir-la a un vessant més familiar, per a tots els públics. A causa de les normatives sanitàries de distanciament social a l'aire lliure, l'aforament era limitat i per tant reservat prèviament, i com era d'esperar el resultat ha sigut totalment satisfactori amb unes 170 persones que van gaudir d'una bona estona de cinema a la fresca. El 18 de juliol tornem una altra vegada. Així que tota aquella gent que ho vulgui ja pot fer la seva reserva a la web de l'Ajuntament. Agraïm i molt la tasca de Protecció Civil que ens van ajudar durant tota l'activitat, tant a l'entrada com a la sortida dels i les assistents".

El cinema al carrer o a la fresca és una proposta estiuenca per gaudir del cine a l'aire lliure. El cicle continuarà al mateix Parc de l'Estació del nostre municipi el dissabte 18 de juliol, amb la projecció de la pel·lícula "Spiderman, un Nuevo universo" (2018). Us convidem a assistir-hi portant una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar... Caldrà guardar les distàncies de seguretat amb altres grups de persones delimitades i complir les mesures de protecció com l'ús de mascareta, rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l'entrada i no compartir els estris en cas de fer pícnic.

• L'aforament serà limitat. Reserveu les vostres entrades fent clic aquí.

Gaudim del cinema familiar a la fresca!