DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:12 h

Comença el Casal d’Estiu 2020 d'Abrera!

30/6/2020

Aquest dimecres 1 de juliol, iniciem el Casal d'Estiu 2020, que tindrà lloc a l'escola Josefina Ibáñez (c. Esparreguera, 3) fins al divendres 31 de juliol de 2020, ambdós dies inclosos, en horari de 09.00 h a 13.00 h. Des de l'Ajuntament d'Abrera hem posat totes les energies per poder oferir un únic Casal d'Estiu garantint el compliment de les mesures higiènic-sanitàries per la prevenció del coronavirus.

El desenvolupament del Casal d'Estiu estarà condicionat en tot moment a les mesures dictaminades per les autoritats sanitàries i a l'evolució de la Covid-19, per tant, podria tenir modificacions.

El nostre Casal d'Estiu és una proposta per facilitar la conciliació familiar i laboral, oferint un espai esportiu, lúdic i educatiu per a infants de 4 a 12 anys. Les activitats estan desenvolupades a partir del centre d’interès Browday, i estan adaptades als diferents grups d’edats dels infants del casal.

Per garantir l’accés al Casal d'Estiu amb les màximes mesures de seguretat les entrades i sortides es faran de forma esglaonada per grups d’edat, en intervals de 10 minuts per evitar aglomeracions i sempre mantenint la distància de seguretat per dos accessos de l'Escola Josefina Ibáñez.

Els infants d'entre els cursos de P3 i 2n de primària entraran i sortiran per la porta gran del pati (infantil) en intervals de 10 minuts. A l’entrada hi haurà una taula amb gel hidroalcohòlic per rentar-se les mans.

Els infants d'entre 3r de primària i 6è de primària entraran i sortiran per la porta del mig en intervals de 10 minuts. A l'entrada hi haurà una taula amb gel hidroalcohòlic per rentar-se les mans.

Consulteu els diferents grups i els diferents accessos fent clic aquí.

• Les persones que portin i recullin els infants hauran de guardar també les distàncies fora de les instal·lacions, que seran degudament senyalitzades.
  • Els pares, mares i/o tutor/a legal no poden accedir a l’interior del recinte escolar.

Tal com vam informar a les famílies, podeu consultar la guia del Casal d'Estiu fent clic aquí i la programació per setmanes fent clic aquí.

Per més informació podeu contactar directament amb el Ricardo Ramírez al telèfon de contacte 67 67 94 598.

Servei d'acollida i de menjador Casal d’Estiu

Per més informació i/o dubtes podeu contactar directament amb l'Alba Llamas al telèfon de contacte 670 60 02 22 o per email a josefinaibañez@gmail.com.

Esperem que tots els infants gaudeixin del Casal. Bon Estiu!