DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:16 h
  • Ofertes treball

Consulteu les noves ofertes de treball relacionades amb Serveis Essencials i d'altres qüestions relacionades amb l'àmbit laboral

11/5/2020

T’ajudem a buscar feina! Des del Servei d’ocupació de l’Ajuntament d’Abrera estem recopilant totes les informacions que ens arriben relacionades amb l'àmbit laboral durant la situació d’emergència que estem vivim per la prevenció i contenció del coronavirus.

El Servei Local d’Ocupació d'Abrera continua actiu tramitant noves altes i ajudant als nostres usuaris a la recerca activa de feina, de manera no presencial fent servir els mitjans al nostre abast, amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral en un moment tan delicat. Actualment compta amb dues noves ofertes de treball:

• Neteja de sostres. Treballs d'alçada.

La durada del contracte serà de 3 a 6 mesos en horari de dilluns a dijous de 8 h a 17 h i divendres de 8 h a 15 h.

Les persones que optin a aquesta oferta hauran d'acreditar 6 mesos d'experiència en el sector i serà imprescindible que tinguin el carnet de conduir i el carnet de carretilles elevadores

El sou serà de 1038 € bruts aproximadament per 14 pagues. Incorporació el proper dilluns 18 de maig.

• Cuidadora interna per atendre a un matrimoni gran que viu a una urbanització.

La feina serà de dilluns a divendres i s'ha de dormir al domicili. La persona contractada s'encarregarà de la medicació de les persones que atendrà, així com l'alimentació, la higiene personal, manteniment de la casa i acompanyament a les activitats diàries.

Incorporació immediata.

Es valorarà positivament el disposar de carnet de conduir.

Salari a convenir.

Més ofertes de feina

• Per a les persones que cerquen feina us recordem que podeu seguir consultant les ofertes al Xaloc (feu clic aquí).
  • En aquests moments hi ha necessitat urgent de contractar persones per a cobrir ocupacions relacionades amb l’atenció a les persones.
  • Us podreu inscriure en borses de treball creades pel SOC per cobrir l’emergència COVID 19 fent clic aquí.  https://feinaactiva.gencat.cat/web/guest/home

Per a més informació, contacteu amb el nostre Departament de Promoció Econòmica, al T. 93 770 01 02 i al mail promocioeconomica@abrera.cat.

D'altra banda, per a les persones que estan en situació de recerca de feina informen que el Servei Públic d’Ocupació (SOC) ha posat a disposició de la ciutadania un nou telèfon d’informació, el T. 900 800 046 on podreu dirigir les vostres consultes i fer els tràmits que normalment es realitzen des de les oficines de Treball de la Generalitat.

Consulteu totes les mesures preses per l'Ajuntament per fer la Covid-19 a Abrera (feu clic aquí).

Ets autònom/a? Consulteu els ajuts de diferents administracions (Feu clic aquí).

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.