DIMARTS, 19/03/2024 | 12:09 h
  • banner

Sorteig de 16 pisos de protecció oficial a Can Morral

4/4/2011

Dilluns 4 d´abril s´ha fet el sorteig de 16 habitatges de protecció oficial al barri de Can Morral als carrers Jaume I, Camí del Riu i carrer Olesa. Els veïns i veïnes que van sol·licitar aquests pisos, han visitat posteriorment les seves futures llars.

Aquests habitatges formen part de la promoció de 119 pisos  de compra promoguts per l´Institut Català del Sòl i desprès que alguns dels adjudicataris d´aquests pisos hi renunciessin, l´Ajuntament els va oferir a 150 veïns i veïnes que estaven en llista d´espera.

Les persones interessades van presentar la documentació necessària a l´Agència de l´Habitatge de Catalunya,  i un cop comprovats que complien els requisits de la promoció s´ha realitzat aquest sorteig a la Sala de Plens de l´Ajuntament per adjudicar l´habitatge.

Els pisos tenen una superfície útil que va des dels 55 metres quadrats als 80 metres quadrats, amb dos i tres habitacions i tots tenen plaça d´aparcament.