DIJOUS, 28/03/2024 | 09:48 h
  • Ei famílies! Us preparem una guia per acompanyar-vos i explicar als vostres fills i filles què és el coronavirus

Ei, famílies! Us facilitem una guia per ajudar-vos a explicar als més petits i petites de la casa què és el coronavirus

21/4/2020

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem preparat aquesta guia per ajudar-vos a explicar als vostres fills i filles què és la Covid-19, i quins són els serveis que ens cuiden durant el confinament a casa.

Us oferim aquesta guia per a pintar en format PDF que trobareu al final d'aquesta pàgina o fent clic aquí amb la informació més rellevant dels diversos serveis. També, hem inclòs una imatge de cada servei per a que els pugueu conèixer, pintar i decorar mentre apreneu i us ho passeu d’allò més bé!

Des de l’Ajuntament volem que conegueu de primera mà i estigueu informats i informades dels serveis que estem treballant dia a dia per a la prevenció i contenció del Coronavirus a Abrera i les fonts de comunicació a on us podeu dirigir. També podreu coneixeu els sectors essencials que també treballen activament perquè el confinament sigui possible.

Sobretot! Arribeu al final! Hi trobareu el diploma especial per a la nostra infància emès per l'Alcalde. Pinteu-lo i decoreu-lo com més us agradi! També el podeu descarregar clicant aquí. Ens el podeu enviar a l'email: infancia@abrera.cat

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.