DIVENDRES, 19/04/2024 | 22:51 h
  • imatge-les-festes-vilamirosa-lany-2010-durant-concert-dhavaneres

Festes del barri de Santa Maria de Vilalba i Sant Miquel

22/7/2013

Aquesta setmana comencen les celebracions de la Festa Major del barri de Santa Maria de Vilalba, i també de Sant Miquel, amb activitats programades per a tots els veïns del municipi.

Al barri de Santa Maria de Vilalba, dimecres a les 19 h se celebrarà la setena caminata popular nocturna a Ullastrell i dijous continuen les celebracions amb un concurs de truites a les 20h i la posterior proclamació dels tres guanyadors a les categories de la truita més gustosa, la millor presentació i la més original pels ingredients.

A les 21:30h hi ha organitzada una paellada popular, amb un preu de 8€ que inclou la paella, la beguda, el pa i les postres; que anirà acompanyada amb música a càrrec del teclista José Lizancos.

Al dia següent, divendres 26 de juliol, a les 19h hi haurà jocs infantils, i a les 22:30h es celebrarà un concert d´havaneres amb rom cremat a la plaça de l´Esglèsia a càrrec del grup Vent Fort. A les 23h es farà el Ball de nit amb el duo Adrian y Azaila.

El dissabte 27 de juliol a partir de les 10h se celebrarà la sisena cursa d´Enduro-Cross per a tothom que hi vulgui assistir i seguidament, de 12h a 14h i de 16h a 17:30h s´instal·laran uns inflables a la plaça de l´Església.

Ja per la tarda, a les 18h , hi haurà un espectacle infantil i una xocolatada popular i a les 18:30h un ball de jubilats amb coca i cava. A les 19h, es disputaran els diferents partits de futbol per a joves i adults. I a la nit, a les 23h, hi haurà un ball amb el grup Pentagrama. A les 2h el DJ David de la Torre, posarà la música a la discoteca jove.

I per cloure la festa, el diumenge 28 de juliol, a les 10:30h, s´oficiarà una missa de Festa Major i a les 13h, s´instal·laran un canons d´escuma. A la tarda, a les 18h hi haurà una cursa de llits infantils i a 18:45h es farà la 22ena cursa de llits per a majors de 15 anys.

A la nit, a les 21h hi haurà un sopar de fi de festa i a les 22:30h, es projectarà la pel·lícula “Los Vengadores” a les pistes municipals.

Festes de Sant Miquel
Dissabte i diumenge, serà el barri de Sant Miquel qui celebri la seva festa grossa. Dissabte, a les 22.30h hi haurà ball amb DJ; i diumenge, a les 12.00h, festa de l´escuma.

Dilluns, 22 de juliol de 2013