DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:37 h

Nou espai lúdic per a la Gent Gran al parc de l´Estació

30/1/2010

Abrera disposa ja d´un nou Espai Lúdic i de Salut per la Gent Gran. Es tracta d´un equipament format per 14 elements en el que la Gent Gran pot realitzar activitats físiques a l´aire lliure al Parc de l´Estació. L´acte inaugural ha anat a càrrec de l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, representants municipals i de la Diputació de Barcelona.

Durant l´acte, un col·lectiu d´avis han participat en una sessió pràctica d´exercicis físics acompanyats de la fisioterapeuta, que els ha anat orientant sobre la utilització correcta dels 14 elements que formen l´equipament.

Aquest espai consisteix en un circuit d´exercicis suaus especialment dissenyats per afavorir les condicions físiques de la gent gran, contribuint a la millora del seu benestar,  i que compta amb l´assessorament del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.

L´Espai té també un doble objectiu, el de potenciar l´espai públic com a lloc d´integració i convivencia amb la voluntat de treballar per la millora de la qualitat de vida de les persones, amb un ús polivalent, especialment per a la gent gran i també part d´infants, de persones amb minusvalidesa i de dones embarassades

La Diputació de Barcelona, a través de l´Àrea d´Infraestructures, Urbanisme i Habitatge, cedeix als ajuntaments aquests Espais de Salut i assumeix la formació dels monitors de les sessions guiades.