DIVENDRES, 29/03/2024 | 15:50 h
  • banner consell dones

El Consell de les Dones d´Abrera es consolida

16/7/2013

Abrera ja compta amb un Consell Municipal de les Dones, un òrgan que permet fomentar la participació de les dones a les tasques de la vida local i en les polítiques públiques de l´Ajuntament, així com recollir les seves inquietuds i promoure els espais de debat i relació.

És un consell que pretén ser un òrgan consultiu i d´assessorament del Consistori en polítiques municipals en temes de dones i fomentar la seva participació i igualtat, integrant-les en tots els àmbits de la vida municipal.

L´integren l´Ajuntament, amb l´alcaldessa, Maria Soler, com a presidenta i la regidora de Dones i Igualtat, Cristina Bigordà, vicepresidenta, les entitats que treballen en l´àmbit de la igualtat, els sindicats, els partits polítics, tècniques municipals i les dones que a títol individual en volen formar part.

L´acte inaugural es va celebrar al mes de juny amb una conferència a càrrec de l´ escriptora Gemma Lienas. El Consell de Dones d´Abrera celebrarà d´ara en endavant sessions plenàries obertes a totes les dones del municipi que hi vulguin assistir.

Dimarts, 16 de juliol de 2013