DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:15 h

Receptes abrerenques, al llibre gastronòmic “Del Mercat a la Taula”

3/4/2011

Montserrat Gil i Kathy Guardiola han estat les guanyadores del concurs de receptes de la campanya “Del mercat a la taula”, un concurs de receptes en el qual podien participar tots els usuaris i usuàries dels mercats municipals de la província de Barcelona, aportant receptes, ja fossin  arrelades al nostre municipi o bé que fessin ús de productes del nostre territori.

Les dues veïnes d´Abrera guanyadores han estat premiades amb l´entrega d´un trofeu i les seves receptes s´han recollit en un llibre gastronòmic que edita la Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Barcelona i que es repartirà gratuïtament als clients dels Mercats Municipals.

L´acte de lliurament del premis es va fer el passat divendres 1 d´abril al Mercat Municipal, on també es va fer el sorteig presencial del regal del mes de març del Mercat d´Abrera, que va consistir en un pack per a un centre de bellessa i salut per a dues persones.