DIJOUS, 06/08/2020 | 15:51 h

• Colla de diables Bram de Foc d'Abrera
  • Apunteu-vos a la Colla Infantil Bram de Foc per ser diable o timbaler

• Apunteu-vos a la Colla Infantil Bram de Foc per ser diable o timbaler

La Colla Bram de Foc d'Abrera busca timbalers i timbaleres de més de 16 anys i encara manté obertes les inscripcions per la Colla Infantil

11/3/2020

Si vols formar-ne part de la Colla de Diables Bram de Foc d'Abrera com a timbaler o timbalera i tens més de 16 anys, ja pots inscriure't! Les places són limitades i us podeu inscriure fins al proper dimarts 31 de març. Apunteu-vos!

Si tens més de 16 anys i estàs interessat/da en formar part de la Colla de Diables Bram de Foc d'Abrera pots enviar un email a l'entitat fent clic aquí. Les places són limitades. Les inscripcions restaran obertes fins al 31 de març de 2020.

Inscripcions obertes per la Colla de Diables Infantil

D'altra banda, fins el proper dimarts 31 de març restaran obertes les inscripcions per formar part de la Colla de Diables Infantil Bram de Foc d'Abrera. Els requisits per poder formar-ne part són tenir entre 8 i 12 anys per ser diable o diablessa i entre 8 i 14 anys per ser timbaler o timbalera.

Les places són limitades.

Per a formalitzar la inscripció així com per a consultar més informació us podeu adreçar al correu electrònic de la Colla de Diables Infantil, fent clic aquí.

La Colla Infantil Bram de Foc del nostre municipi es va estrenar l'any 2018 i a les dues darreres Festes Majors d'Abrera, els infants van participar en el correfoc, que es realitza després de la Cercavila tradicional pels carrers de la nostra vila.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25