DIJOUS, 09/07/2020 | 01:26 h

• Resultats esportius de les gimnastes de l'Abrera Gimnàstic Club

• Resultats esportius de les gimnastes de l'Abrera Gimnàstic Club

Consulta els resultats de les competicions esportives disputades el cap de setmana passat pels equips i esportistes abrerencs i abrerenques

24/2/2020

A continuació podeu consultar els resultats de les competicions esportives facilitades pels equips i esportistes abrerencs i abrerenques del cap de setmana passat.

Club Bàsquet Abrera

Resultats del Club Bàsquet Abrera del cap de setmana del 22 i 23 de febrer de 2020

Club Frontenis Abrera

A continuació us detallem els resultats de la jornada 2 del Campionat de Catalunya amb pilota lenta, disputat el cap de setmana passat pel nostre Club Frontenis Abrera. La parella 2, que juga a segona categoria ha vençut per 1-2 a la parella de Cerdanyola, al frontó de Les Pedritxes, de Matadepera. Oscar Martinez i Diego Rey s'han imposat per 10-15 en el primer set, han cedit el segon 15-14 i s'han tornat a imposar en el tercer i definitiu set de desempat, per 2-10.

La parella 1, ha jugat a la pista de Les Roquetes de Vilanova. La parella de cuarta divisió formada avui per Raul Gonzalez i Isidre Ricart s'ha imposat a la parella local per 2 sets a 0, amb parcials de 15-3 i 15-4.

La propera setmana, la parella 2 jugarà a Abrera, on des de les 10:00 del matí es jugaran 4 partits. Un de segona, que enfrontarà la Parella nostra contra Bac de Roda. Tambe es jugarà un de primera, Bac de Roda 4 - Pelotari Santa Coloma A i dos partits de tercera Cerdanyola - CN Terrassa i Sant Martí - Bac de Roda.

La parella 1, per la seva banda, jugarà al fronto de La Maurina de Terrassa, contra el CN Terrassa A.

Abrera Gimnàstic Club

Primera fase Via Olímpica a Manresa:
Destacar la 3a posició de la Nicole García a v05 i la 10a posició de la Sara Lazo a vo2.

Resultats esportius de les gimnastes de l'Abrera Gimnàstic Club

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25