DISSABTE, 05/12/2020 | 06:08 h

• L’AMPA de l’Escola Francesc Platón i Sartí organitza per mares i pares de tot el municipi les xerrades "Aproximació a la disciplina postiva"

L’AMPA de l’Escola Francesc Platón i Sartí organitza per mares i pares de tot el municipi les xerrades "Aproximació a la disciplina positiva"

20/2/2020

Sabeu que és educar amb disciplina positiva? Voleu més informació? L’AMPA de l’Escola Francesc Platón i Sartí d’Abrera us convida a les xerrades sobre disciplina positiva, que tindran lloc a les instal·lacions del centre educatiu (Salvador Espriu, 3) els pròxims dilluns 16 i 23 de març, de les 15:15 h a les 16:15 h.

Les xerrades estaran impartides per la psicòloga general sanitària especialitzada en infantil, Mireia Rodríguez Lloria, que introduirà a les mares i pares assistents en la disciplina positiva per entendre el comportament i l’actitud dels nostres fills des del respecte, l’amor i la fermesa. Ens farà reflexionar sobre els nostres estils educatius com a pares i ens donarà l’oportunitat de ser conscients de l’estil educatiu que hem rebut com a fills.

Des de l'Ajuntament d'abrera col·laborem amb l'AMPA de l'Escola Francesc Platón i Sartí en l'organització d'aquestes xerrades, juntament amb l'escola i el Centre de Psicologia Mireia Martínez del nostre municipi.

Per assistir a les xerrades, envieu un e-mail a ampafpsabrera@gmail.com. Places limitades!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25