DIMECRES, 08/07/2020 | 23:51 h

Alumnat de l'Escola de Música Municipal d'Abrera participa en la X Sala Piano a La Garriga de Castelladral

17/2/2020

El diumenge 9 de febrer, un grup d'alumnes de la nostra Escola Municipal de Música va participar al X Sala Piano, un gran esdeveniment musical celebrat a la Garriga de Castelladral, al municipi de Navàs (Barcelona).

Per celebrar aquest desè aniversari, es va realitzar una gran "Pianada" on vint-i-quatre pianistes van tocar la mateixa peça tots plegats amb sis pianos al mateix escenari. A més de la pianada es van interpretar el popular "Thriller" de Michael Jackson i el tema "Pedalant sobre les tecles".

Aquesta activitat ha estat organitzada per l'Associació Catalana d'Escoles de Música (ACEM). L'alumnat de piano de les escoles de música han tocat peces musicals a 4, 6 i 8 mans. Inclús han interpretat peces amb sis pianos alhora. Des de l'Escola Municipal de Música d'Abrera i l'Ajuntament d'Abrera felicitem els alumnes Katrina Esteve, Íngrid Blázquez, Lucía Rodríguez i Ruphael Moreno per la seva participació en l'esdeveniment musical. Enhorabona!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25