DIUMENGE, 05/07/2020 | 19:32 h

• Apunteu-vos a la Colla Infantil Bram de Foc per ser diable o timbaler

La Colla Infantil Bram de Foc d'Abrera obre una segona convocatòria d'inscripcions per la Colla Infantil

12/2/2020

Atenció, famílies! La Colla Infantil Bram de Foc d'Abrera ha ampliat, amb una segona convocatòria, les inscripcions per a les nenes i nens del nostre municipi que vulguin apuntar-se a la Colla Infantil com a diables/diablesses o timbalers/timbaleres. Teniu temps fins al dimarts 31 de març!

Els requisits per a poder formar part de la Colla de Diables Infantil Bram de Foc d'Abrera són tenir entre 8 i 12 anys per ser diable o diablessa i entre 8 i 14 anys per ser timbaler o timbalera.

Les places són limitades.

Per a formalitzar la inscripció així com per a consultar més informació us podeu adreçar al correu electrònic de la Colla de Diables fent clic aquí.

La Colla Infantil Bram de Foc del nostre municipi es va estrenar l'any 2018 i a les dues darreres Festes Majors d'Abrera, els infants van participar en el correfoc, que es realitza després de la Cercavila tradicional pels carrers de la nostra vila.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25