DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:58 h

El Club Esportiu Futsal Abrera organitza demà divendres la primera reunió de la nova secció de l'Equip Veterà

6/2/2020

El proper divendres 7 de febrer a les 19 h el Club Esportiu Futsal Abrera realitzarà la primera reunió de la nova secció de l'Equip Veterà oberta a tothom qui vulgui informar-se.

El Club Esportiu Futsal d'Abrera continua obrint el camp esportiu a tota la població d'Abrera i ara organitza, pel proper divendres 7 de febrer a les 19 h a les oficines del club la primera reunió de la nova secció de l'Equip Veterà de l'entitat.

Aquesta reunió estarà oberta a tots els veïns d'Abrera que vulguin participar o informar-se de la gestió i posada en marxa de la nova secció. Des del Club Esportiu Futsal d'Abrera es vol convidar a tothom, ja que, tal com apunten des del club, "aquest nou projecte va prenent forma i entre tots farem que sigui una realitat".

No hi falteu!