31/1/2020
Des de l’Ajuntament d’Abrera us informem del procediment de reclamació que han de seguir les persones afectades pel temporal de la setmana passada.
En primer lloc hem de reclamar a l’empresa subministradora la incidència que tenim, i per això es pot fer servir qualsevol de les següents vies:
Un cop fet aquest tràmit, l’empresa disposa de 30 dies per donar una resposta. En cas de no rebre-la, podem fer una reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor d’Abrera (OMIC). El servei, que és totalment gratuït, s’ofereix tots els dimecres en horari d’11.00 h a 13.00 h i de 16.30 h a 18.30 h al Departament de Promoció Econòmica d’Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal. Només cal demanar cita prèvia de forma presencial, enviant un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat o trucant al 93 770 01 02 en horari d’atenció al públic, de dilluns a divendres de 9.00 h a 14.00 h i els dimecres de 16.30 h a 19.00 h.