DILLUNS, 03/08/2020 | 19:12 h

Nou curs per a l’obtenció del certificat de professionalitat d’organització i gestió de magatzem

29/1/2020

Des del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera organitzem un curs per a l’obtenció del certificat de professionalitat d’organització i gestió de magatzem. El curs es realitzarà del dilluns 24 de febrer al dijous 25 de juny, de dilluns a divendres, en horari de nou a dues a les aules de Promoció Econòmica, a la primera planta del Mercat Municipal.

Amb 310 hores teòriques i 80 de pràctiques, el contingut del curs inclou organització de magatzems, gestió de les operacions d’emmagatzematge i optimització de la cadena logística. Els requisits per poder realitzar-lo són tenir batxillerat o prova d’accés a la universitat de més de 25 anys o Cicle Formatiu de Grau Superior, o bé disposar de certificat de professionalitat de nivell 2 de la mateixa família professional.

Per a més informació i inscripcions cal adreçar-se al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, a la primera planta del Mercat Municipal. Podeu trucar al 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a l’adreça promocioeconomica@abrera.cat de dilluns a divendres de nou a dues i les tardes de dimecres, també de dos quarts de cinc a set.

Organitzem aquest curs amb el suport del Ministeri de Treball i Seguretat Social, el departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25