DIUMENGE, 05/07/2020 | 19:43 h

• La Comissió de la Festa Major Jove 2020 engega motors per preparar la gran festa!
  • Festa Major Jove 2017
  • Comissió de la Festa Major Jove 2020 d'Abrera

30/1/2020

El dilluns 27 de gener, a les 18 hores, el Casal de Joves (pl. del Rebato, 1) va acollir la reunió de la Comissió de la Festa Major Jove 2020, amb una convocatòria oberta a tots els i les joves i les entitats del nostre municipi, per programar les propostes artístiques de la festa d'enguany.

La Comissió Assessora i d’Organització de la Festa Major Jove és el canal de participació on les diferents entitats juvenils i la joventut d’Abrera, a títol individual, pot expressar quines activitats volen per la Festa Major Jove. Es treballa de forma coordinada amb el Departament de Joventut de l'Ajuntament.

La reunió va comptar amb el regidor de Joventut, Alfred Delgado, la tècnica municipal de Joventut, Irina Pardo, i les entitats #Big Tour, 4 them, Exta6, Kings of Fire i els Combos de l'Escola Municipal de Música. L'Associació Juvenil Garsasound no va poder assistir a la reunió però va enviar la seva proposta per correu electrònic.

En aquesta convocatòria vam informar del pressupost disponible per la Festa Major Jove, així com les idees i propostes del Departament de Joventut. Després es va obrir un torn de paraules per tal que els i les assistents poguessin opinar i fer-nos arribar les seves idees. El divendres de Festa Major actuaran grups musicals del nostre municipi. Aquest any, com a novetat, la Festa Major Jove comptarà amb la col·laboració dels Combos Adults de l'Escola Municipal de Música. I el dissabte de Festa Major, els joves que realitzen el Taller de DJ del Casal de Joves col·laboraran en el "warm-up" de la festa.

Després de la convocatòria es va obrir un termini de 15 dies naturals, des del dimarts 28 de gener al dimarts 11 de febrer, ambdós dies inclosos, per presentar propostes de forma presencial al Casal de Joves (pl. del Rebato, 1) o per email a l'adreça de correu joventut@abrera.cat.

Les propostes de les entitats i dels i les joves d'Abrera es promocionaran a l'Instagram del Casal de Joves perquè els i les joves puguin votar les diferents propostes per la Festa Major Jove d'enguany.

Participa-hi! Digues la teva!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25