DIMECRES, 03/03/2021 | 13:26 h

• El Club Frontenis Abrera es proclama tercer millor equip de Catalunya, per segon any consecutiu

El Club Frontenis Abrera es proclama tercer millor equip de Catalunya, per segon any consecutiu! Moltes felicitats!

27/1/2020

El dissabte 25 de gener passat, l'equip abrerenc s'imposava per 2 partits a 1 al Sant Martí de Sesgaioles, en un enfrontament molt igualat al CEM Olimpics de la Vall d'Hebrón, a Barcelona.

En el primer partit, Jordi Jover i Raúl Cots es van imposar de forma clara als de Sant Martí, Dani Pleixats i Jordi Montaner per 2 set a 0, amb parcials de 15-3 i 15-11. Els abrerencs van imposar un joc molt sòlid en tot moment, sense pràcticament cap error no forçat.

En el segon partit la parella d'Abrera formada d'Aitor Tena i José Cuesta, s'enduien el primer set per 15-10 a la parella formada pels germans Cristian i Manel Ruiz, que empataven el partit en guanyar el segon set per 8-15, amb un joc a la baixa dels d'Abrera. El set de desempat a 10 punts es posava en contra, quan amb un avantatge de 3 punts per als de Sant Martí i a 2 minuts i mig per al final del partit, es lesionava Aitor. En substitució, saltava a la pista Isidre Ricart, que poc va poder fer per evitar la derrota final d'aquest enfrontament per 7-10.

Amb empat a victòries, es jugava tot en el tercer i últim enfrontament amb Adrià Cano i Javier Vetoret per part d'Abrera contra els també germans Ramón i Julià López, dos temibles jugadors caracteritzats pel seu mode joc arriscat, buscant fer molts tantos dobles. Conscients de l'estil dels de Sant Martí, la parella d'Abrera jugava amb molta precaució. El primer ser, igualadíssim acabava 14-15 per als de Sant Martí. El segon, començava amb l'agressivitat dels germans López, però els abrerencs es posaren a lloc i varen acabar imposant clarament el seu joc i s'enduien el segon set per 15-11. En el tercer i definitiu, l'estat físic i mental era clau. Els d'Abrera varen ser clarament superiors i finalment s'imposaven per 10-5, donant la tercera plaça del Campionat de Catalunya per Equips, per segon any consecutiu.

Diumenge es va disputar la final entre el Pelotari Santa Coloma i el Club Natació Terrassa. Els de Santa Coloma es van imposar per 3 partits a 0 als terrassencs, no donant-los opció en cap moment.

Des de l'Ajuntament d'Abrera felicitem el Club Frontenis Abrera pels seus magnífics resultats en el Campionat de Catalunya!