DISSABTE, 24/10/2020 | 08:08 h

• agenda
  • Dimecres 27 de novembre. Xerrada de promoció de la salut a càrrec del metge endocrí Joaquim Ripollés que parlarà de la diabetis

Activitats programades a Abrera la setmana del 24 al 31 de gener de 2020

24/1/2020

La activitats de les Jornades de Mediació,l'obertura de les trinxerres de la Guerra Civil de Sant Miquel, la presentació de Versikàlia, jam session, l'acte de benvinguda als nadons "Ja ets a Abrera", balls, tallers per a totes les edats, xerrada de salut, sessió de curmetratges o una jam session. No et perdis les activitats programades a Abrera del 24 al 31 de gener!

Divendres 24 de gener

A les cinc de la tarda, a l’Hotel d’Entitats, es farà una nova sessió de l’activitat de Salsa amb Nadons que imparteix la professora de balls caribenys de l’Associació Pas a Pas Loli Blanco recomanda per a famílies amb nadons de fins a 2 anys.

Al Casal de Joves, a la tarda, es fan els tallers d’art 3D per a videojocs i hip hop.

A les vuit del vespre, dins els actes de la Setmana de la Mediació, a la Casa de Cultura hi haurà un cinefòrum sobre la pel·lícula “El hombre de al lado” amb un pica-pica per amenitzar el debat.

A les deu de la nit, també a la Casa de Cultura, tindrà lloc una nova Jam Sessió de l’Escola Municipal de Música amb Abrecedaris.

Dissabte 25 de gener

Dins les Jornades de la Mediació, de deu a una la plaça de Pau Casal havia d'acollir un matí per la convivència i la no violència amb un taller de circ en família a càrrec del col·lectiu Bidó de 9 Barris obert a tothom. Aquesta activitat ha quedat ajornada per la pluja. Pròximament informarem de la nova data de realització de l'activitat.

A les sis de la tarda hi haurà ball per a la gent gran al Casal Social de Can Vilalba.

A les vuit del vespre la sala d’actes de la Casa de Cultura acollirà la presentació del grup abrerenc Versikàlia amb el rapsode i poeta José Luis Garcia Herrera, el pianista Luis Frontado i la il•lustradora Bàrbara Di Càndia. Oferiran l’espectacle “10 del XX”.

Diumenge 26 de gener

D’onze a una es celebra a la Casa de Cultura la festa de benvinguda als nadons nascuts o adoptats a Abrera durant l’any 2019 “Ja ets a Abrera”. Les famílies tindran un photocall i rebran l’obsequi de l’Abrerbox. I en finalitzar es farà un petit refrigeri en família.

A les sis de la tarda hi haurà el ball del Casal d’Avis.

Dilluns 27 de gener

A dos quarts d’onze i a dos quarts de dotze es faran sessions de Bhealthy Postpart i de Bhealthy Embaràs al Centre Polivalent.

A dos quarts de quatre es farà el taller de defensa personal per a joves al Pavelló d’Esports Municipal.

A les vuit hi haurà les classes de hip hop per a dones al Centre Polivalent.

Dimarts 28 de gener

A dos quarts de dotze, al Casal d’Avis, es farà una nova sessió de l’Espai Nap Buf a càrrec de Mercè Bonastre.

A un quart de quatre es farà l’activitat “I si parlem d’emocions?” a l’Escola Bressol Municipal Món Petit.

Dimecres 29 de gener

D’onze a una es farà el taller de postpart al Casal d’Avis.

De cinc a dos quarts de set s’oferirà l’espai d’atenció a les famílies de malalts d’Alzheimer a l’Hotel d’Entitats.

A les sis la Casa de Cultura acollirà una nova xerrada de promoció de la salut, en aquesta ocasió sobre “Els serveis sanitaris a Abrera” a càrrec del metge de família i l’Equip d’Atenció Primària d’Abrera, el doctor Josep Alins, i l’adjunta de direcció diplomada en infermeria Bàrbara Amor.

Dijous 30 de gener

D’onze a una es farà el taller d’educació maternal al Casal d’Avis.

Divendres 31 de gener

A les cinc de la tarda començarà a l’Hotel d’Entitat l’activitat de Salsa amb Nadons a càrrec de la professora de balls caribenys de l’Associació Pas a Pas i recomanada per a famílies amb nadons de fins a 2 anys.

De sis a vuit, dins les activitats de les Jornades de la Mediació, es farà un taller participatiu de convivència comunitària a l’escola Josefina Ibañez adreçat als veïns i veïnes dels pisos nous del barri de Can Morral.

De set a dos quarts de nou del vespre, a la sala d’actes de la Casa de Cultura hi haurà una sessió de curtmetratges premiats a la darrera edició dels Bafta Shorts per a majors de 16 anys.

A les tardes, al Casal de Joves:

Dilluns 27 de gener hi haurà tarda de jocs de taul i a les sis de la tarda hi ha convocada la Comissió de la Festa Major Jove 2020 oberta a joves d’Abrera d’entre 12 u 35 anys, grups i artistes.

Dimarts 28 de gener es farà el taller de manga i còmic i s’oferirà el servei d’assessorament ocupacional del Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Dimecres 29 de gener hi haurà tarda de consola, el casal de joves en anglès, tallers de hip hop i introducció a la llengua japonesa.

Dijous 30 de gener es faran els tallers de manga i còmic i dj.

Divendres 31 de gener hi haurà tarda de consola, i ess faran els tallers d’art 3D per a videojocs, cuina multiculral sense pares i hip hop.

Per a més informació i inscripció als tallers cal adreçar-se al Casal de Joves, enviar un correu a l’adreça joventut@abrera.cat o trucar al 93 770 43 34.

Més informació

Podeu consultar totes les activitats programades a Abrera a L'Agenda A+, l'oci d'Abrera i més a tot el que es fa al municipi. També podeu estar informats a l'Agenda Web a www.abrera.cat i a través de les Xarxes Socials del Departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera: a Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25