DIVENDRES, 29/03/2024 | 10:19 h

Un grup del Casal de la Gent Gran participa en un programa de TV3 com a públic

20/1/2020

El dimecres 15 de gener, una trententa d'àvies i avis del Casal de la Gent Gran van visitar els estudis de Televisió de Catalunya, a Sant Joan Despí, per assistir com a públic al programa Planta Baixa de TV3. Els acompanyaven la dinamitzadora del Casal, Merche Bellón, i la tècnica municipal, Pilar Cortadella.
La Merche Bellón ha explicat que la sortida va ser molt interessant: "vam veure com és un programa en directe i les àvies i avis van gaudir molt i s'ho van passar molt bé. El programa  de televisió va estar centrat en l'actualitat informativa, amb l'explosió que va tenir lloc al complex petroquímic de Tarragona el dimarts 14 de gener".

Els i les participants a la sortida van ser persones que assisteixen al Taller de tall i confecció i al Grup de Teatre del Casal de la Gent Gran (Rambla Torrentet, 8). Es va triar aquestes dues activitats, ja que a les dues hi ha persones voluntàries que porten els grups i que participen en el dia a dia del casal i en tot allò que es fa. Moltes gràcies a totes i tots!