DIMECRES, 03/06/2020 | 04:31 h

• Festa de Cap d'Any Jove
  • Esgotades les entrades per a les Festes de Cap d'Any!

Per Cap d'Any ens quedem a Abrera! L'aforament està complet per ambdues Festes de Cap d'Any i les entrades estan exhaurides!

31/12/2019

La venda d’entrades es va realitzar el dissabte i diumenge, 14 i 15 de desembre passats, al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig de l’Estació, 15). A les 14.30 hores van exhaurir-se les entrades. Tot un èxit!

Enguany tornem a oferir dues festes i dos ambients diferents per Cap d’Any. D'una banda, el Cap d’Any Jove a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Pavelló Esportiu Municipal (pg de l’Església, 22), amenitzat per DJ Jordi Bosquet i #Big Tour. De l'altra, el Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1) amb el DJ Jordi Fajardo.

Aquest dissabte 14 de desembre hem realitzat la venda d’entrades en exclusiva per a les i els residents d’Abrera. I avui diumenge 15 de desembre hem dut a terme la venda general d’entrades, per a totes aquelles persones que no resideixen a Abrera, des de les 09.00 h fins a exhaurir les entrades al migdia.

L'entrada general s'ha venut a 5 €, la de menors de 0 a 12 anys a 3 €, i l'entrada pels joves entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves (tramitat abans del 30 de novembre de 2019) a 3€.

El regidor de Joventut, Alfred Delgado, ha explicat que “una vegada més l’Ajuntament aposta per tenir diversitat al Cap d’Any. De manera que, una altra vegada, s’ha formulat el que es diu fer una bifurcació de festes, és a dir, la festa jove i després també la festa de a partir de trenta i pico anys cap amunt; que també tenen el seu dret a passar-ho bé amb la música que els hi fa goig. La part de la festa jove de cap d’any, que es farà com sempre al pavelló, compta amb la participació de Jordi Bosquet de Ràdio Abrera, per fer el warm up. I després arribarà tota la festa gran a la que ens té acostumats la gent del #Big Tour. Després a la festa de 80-90’s que es fa al gimnàs del Platon i Sartí, aquest any tenim la oportunitat de passar-ho súper bé, amb un tècnic que fa anys havia participat a molts caps d’anys que és el Jordi Fajardo, que ho farà tan bé com ho havia fet anys enrere.”

Amb les entrades exhaurides per les dues festes, no hi haurà cap punt de venda el mateix dia.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25