DIJOUS, 28/03/2024 | 21:39 h

Cantada de nadales de nenes i nens de l'Escola Francesc Platón i Sartí a l'Ajuntament

20/12/2019

71 nenes i nens de tercer de primària de l’Escola Francesc Platón i Sartí d’Abrera ens han visitat aquest matí per oferir-nos una bonica cantada de Nadales, que ha tingut lloc al vestíbul de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, (OAC) del nostre Ajuntament.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, regidores i regidors, treballadores i treballadors del nostre Ajuntament, i mares i pares de l'alumnat han gaudit de cançons nadalenques cantades en diferents idiomes. L'alcalde ha felicitat les nenes i nens per la seva actuació i per portar la il·lusió del Nadal al consistori.

Posteriorment, l'alumnat, acompanyat per diversos mestres, han rebut un petit obsequi per la seva visita, un estoig confeccionat amb material reciclat provinent de les banderoles de la nostra Festa Major.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la visita i cantada de les nenes i nens de l'Escola Francesc Platón i Sartí!