DIJOUS, 09/07/2020 | 20:02 h

• Lliurem lots de Nadal amb la col·laboració de Creu Roja i Càritas Abrera

Lliurem lots de Nadal amb la col·laboració de Creu Roja i Càritas Abrera

20/12/2019

Un any més, des de l'Ajuntament hem entregat lots de Nadal a les famílies del nostre municipi que reben ajuda d’aliments amb la col•laboració de Creu Roja i Càritas Abrera. L’entrega dels lots va tenir lloc a la nau de la Brigada Municipal, al carrer Sant Jaume, el dimecres 18 de desembre a la tarda i a la Parròquia de Sant Pere, aquest matí.

Els lots inclouen aliments bàsics i productes típics de Nadal. L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, la regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, i la treballadora social Pilar Sáenz han realitzat els lliuraments i han desitjat Bones Festes a les famílies.

La Regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, ha destacat que "des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta entrega de productes, destinada a les famílies que participen en els programes d’aliments Donem Suport de la Creu Roja al Baix Llobregat Nord i de Càritas Abrera. No volem que cap família del municipi pateixi necessitats bàsiques i per això seguim i seguirem prestant les ajudes necessàries. Agraïm, un any més, el gran treball realitzat per les entitats Càritas Abrera i Creu Roja.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25