DIJOUS, 28/03/2024 | 17:00 h
  • homenatge

Homenatge a l´àvia centenària Concha Cordobés

23/4/2013

La senyora Concha Cordobés Sánchez veïna d´Abrera va fer dissabte 100 anys i ho va celebrar envoltada de tots els seus familiars. L´Ajuntament d´Abrera també li va voler retre un homenatge per commemorar aquest fet i li va lliurar un gran ram de flors de mans de l´alcaldessa, Maria Soler, i la regidora de Gent Gran, Montse Navarro. Per la seva banda, Agustí Vilà li va fer entrega de la Medalla Centenària del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat, una distinció feta d´argent que duu gravada el nom i l´any de naixement commemorativa del centenari.

La senyora Concha va nèixer a Sevilla el 20 d´abril de 1913 i es va traslladar a Barcelona on treballava a una porteria en un bloc de pisos de la Sagrada Família. Casada i mare de 4 fills l´any 2001 es va quedar vidua i es va traslladar a viura a Abrera amb la seva filla. Al dinar d´aniversari es van aplegar una quarantena de familiars en quatre generacions, amb 5 nets i 10 besnéts.

Dilluns, 21 d´abril de 2013