DIJOUS, 18/04/2024 | 22:19 h

Per Cap d'Any, queda't a d'Abrera!

9/12/2019

Et tornem a oferir dues festes i dos ambients diferents per Cap d’Any. D'una banda, podreu gaudir del Cap d’Any Jove a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Pavelló Esportiu Municipal (pg de l’Església, 22), amenitzat per DJ Jordi Bosquet i #BigTour. De l'altra, tindràs també el Cap d’Any 80’s 90’s a Abrera, de 00.30 h a 05.00 h, al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1) amb el DJ Jordi Fajardo.

Totes dues festes són d’aforament limitat, així que ja pots córrer a per la teva entrada! Aquí t’expliquem com fer-ho:
La venda d’entrades es realitzarà el dissabte 14 i el diumenge 15 de desembre al Gimnàs de l’Escola Ernest Lluch (passeig de l’Estació, 15). Estarà obert al públic de 09.00 h a 20.00 h. (o fins a exhaurir entrades).

El dissabte 14 de desembre es reserva la venda d’entrades en exclusiva per a les i els residents d’Abrera. I el diumenge 15 de desembre es realitzarà la venda general d’entrades, per a totes aquelles persones que no resideixin a Abrera. Estarà obert al públic de 09.00 h a 20.00 h. (o fins a exhaurir entrades).

Preu de les entrades
Entrada general: 5 €
Menors de 0 a 12 anys: 3 €
Joves entre 12 i 35 anys amb carnet del Casal de Joves (tramitat abans del 30 de novembre de 2019): 3€

El regidor de Joventut, Alfred Delgado, ha explicat que “una vegada més l’Ajuntament aposta per tenir diversitat al Cap d’Any. De manera que, una altra vegada, s’ha formulat el que es diu fer una bifurcació de festes, és a dir, la festa jove i després també la festa de a partir de trenta i pico anys cap amunt; que també tenen el seu dret a passar-ho bé amb la música que els hi fa goig. La part de la festa jove de cap d’any, que es farà com sempre al pavelló, compta amb la participació de Jordi Bosquet de Ràdio Abrera, per fer el warm up. I després arribarà tota la festa gran a la que ens té acostumats la gent del #Big Tour. Després a la festa de 80-90’s que es fa al gimnàs del Platon i Sartí, aquest any tenim la oportunitat de passar-ho súper bé, amb un tècnic que fa anys havia participat a molts caps d’anys que és el Jordi Fajardo, que ho farà tan bé com ho havia fet anys enrere.”

Condicions de venda

• Es podrà adquirir una entrada per DNI i les persones majors de 18 anys podran adquirir fins a 4 entrades presentant els DNI originals de les altres persones.
  • Les entrades dels/les menors de 16 anys les hauran de comprar els seus pares/mares i/o tutors legals. Aquests hauran d'anar degudament acreditats amb DNI o Llibre de Familia. Els/les menors de 16 anys hauran d'accedir a la festa acompanyats d'un adult. Si aquest adult no és el pare/mare/tutor/a legal s'ha de portar una autorització signada. Aquesta autorització acredita que el fill/a menor de 16 anys podrà accedir a la festa amb una altre persona que no sigui pare/mare/tutor/a legal. Es pot descarregar a la web o obtenir-la el dia de la venta d'entrada.
  • A les persones de 16 a 17 anys se’ls podrà vendre una única entrada, sols, presentant el seu DNI. El dia de la festa de cap d'any hauran de presentar l'entrada (polsera), el DNI i l’autorització del pare/mare o tutor/a legal que els autoritza a accedir a la festa sols. Aquesta autorització es podrà descarregar a la web o obtenir-la el dia de la venta d'entrades. És una autorització per fill/a.
  • Venda anticipada per als residents d’Abrera: Per tal d’acreditar la residència, s’haurà d’aportar: DNI original on figuri el domicili a Abrera o bé volant individual d'empadronament a Abrera emès amb posterioritat a 30/06/2019, que podrán tramitar a l’Oficina d’Atenció (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera. Sense aquesta documentació no es podrà adquirir cap entrada.
  • En cas de que s’exhaureixin les entrades abans del dia de la festa, no hi haurà cap punt de venda el mateix dia.
  • Aforament limitat el dia de la festa de cap d’any.

Des de l’Ajuntament d’Abrera et convidem a gaudir de les nostres festes per donar la benvinguda a l’any 2019. Per Cap d’Any, no marxis d’Abrera!