DIVENDRES, 19/04/2024 | 06:22 h
  • DSCF0937

Celebració del dia de les Esquadres de l´ABP de Martorell

18/4/2013

Aquest dimecres s´ha celebrat el Dia de les Esquadres de l´ABP Martorell. Durant l´acte, que  ha tingut lloc al Patronat Parroquial d´Esparreguera, s´han lliurat 50 felicitacions a Mossos d´Esquadra, membres de la Policia Local, Bombers i ciutadans.

Entre els felicitats, hi havia 35 agents del Cos de Mossos d´Esquadra, 6 membres de la Policia Local d´Esparreguera, un membre de la Policia Local de Sant Andreu de la Barca, 5 ciutadans i un vigilant de Collbató.

L´acte ha comptat amb la presència dels alcaldes de la zona, com l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, a més dels comandaments de Mossos d´Esquadra, Policia Local, Guàrdia Civil, del cos de Bombers i de familiars dels felicitats.

Durant la celebració s´ha fet una representació d´una escena de La Passió d´Esparreguera i s´ha conclòs amb Els Segadors, l´Himne nacional de Catalunya, interpretat per la Coral de La Passió d´Esparreguera.

Dijous, 18 d´abril de 2013