DIUMENGE, 05/07/2020 | 19:59 h

• A Abrera aquest estiu donem sang i vida!

• A Abrera aquest estiu donem sang i vida!

Dona el millora de tu, dona sang!

14/11/2019

El proper diumenge 24 de novembre, la unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits estarà operativa a la rambla del Torrentet, davant del Casal d'Avis, perquè la ciutadania pugui participar en la campanya de donació de sang a Abrera.

La unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits s'instal·larà a la rambla del Torrentet de 10 a 14 hores.  Poden donar sang les persones entre 18 i 70 anys, que pesin més de 50 quilos i es trobin bé de salut.

Les dones poden donar sang un màxim de tres vegades l'any i els homes un màxim de quatre. Entre donació i donació ha de passar un mínim de dos mesos. Tant per a la seguretat del donant com del receptor, abans de la donació es fa una entrevista mèdica i es mira la pressió del donant i el nivell d'hemoglobina.

Donar sang, un gest que salva vides!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25