DIMECRES, 19/09/2018 | 11:01 h

• banner curs monitors

Es busquen directors i monitors de lleure per al Casal d´Estiu

16/4/2013

Des del Servei Local d´Ocupació d´Abrera es busquen directors i monitors de lleure per al Casal d´Estiu. En el cas dels directors s´encarregaran de coordinar el treball dels monitors, de la relació amb les famílies, el control de materials i la gestió d´incidències. Mentre que els monitors seran els encarregats d´organitzar i dur a terme activitats de lleure, tallers i sortides. En ambdós casos és imprescindible disposar de les titulacions de director i monitor de lleure respectivament, i es valorarà l´experiència laboral en aquests àmbit.

D´altra banda, al Servei Local d´Ocupació també hi ha vigents diverses ofertes de feina per a electricistes. Es pot trobar tota la informació a aquest mateix web
, a la secció del servei, o bé adreçant-se directament al departament de Promoció Econòmica de l´Ajuntament d´Abrera, ubicat a la primera planta del Mercat Municipal o trucant al 93 770 01 02.

Dimarts, 16 d´abril de 2013