DIJOUS, 28/03/2024 | 23:42 h

María José Llergo protagonitza el segon concert del cicle de Flamenc d'Abrera

11/11/2019

L'Auditori del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1) va acollir, el divendres passat 8 de novembre, el segon concert programat dins el cicle de concerts de flamenc, organitzat per l'Ajuntament d'Abrera i el Taller de Músics, amb l'actuació de la cantaora María José Llergo.

El darrer any, la cantaora cordovesa establerta a Barcelona s'ha erigit com una de les veus revelació de la nova generació del flamenc. A les seves lletres es barregen contemporaneïtat i tradició. Llergo canta sobre l'amor, la tristesa i la incomprensió. El seu esperat disc de debut, de la mà de Sony Music, veurà la llum en breu.

Durant la segona sessió del Cicle de Flamenc a Abrera , la jove Maria Jose Llergo i el guitarrista Marc López ens van captivar i transportar amb molt encant i frescura. Va ser un concert ple de sensibilitat, força i ànima, una nit amb una atmosfera íntima i propera amb un públic selecte i ben receptiu.

El primer concert del cicle va tenir lloc el divendres 18 d'octubre, amb l'actuació de Juan Gómez ‘Chicuelo’, un dels guitarristes més rellevants del panorama actual del flamenc i, al mateix temps, un dels compositors més prolífics i interessants de les últimes generacions. A l'actuació hi va assistir un gran nombre de veïnes i veïns d'Abrera que van gaudir del concert i la música de Chicuelo, guitarrista habitual, entre d'altres, de Miguel Poveda i Duquende, amb els que ha realitzat nombroses gires per Europa, Japó i els Estats Units.

Los Aurora

El tercer concert del cicle de flamenc a Abrera el protagonitzarà el grup Los Aurora, el dijous 5 de desembre de 2019, que reuneix un grup de talents sorgits de l’Escola Superior del Taller de Músics. El jove cantaor Pere MartínezMax Villavecchia al piano, Javi Garrabella al baix i Joan Carles Marí a la bateria. Acompanyats pel ball de José Manuel Álvarez presentaran una aventura musical que viatjarà per les cançons més populars del compositor Manuel de Falla per evolucionar cap a llenguatges que transgredeixen les sonoritats tradicionals i explorar la fusió amb altres estètiques. El grup ja ha realitzat diverses gires nacionals i internacionals per presentar el seu primer disc.

Venda d’entrades

Les entrades pel cicle de Flamenc es poden adquirir a l'Auditori del Centre Polivalent el mateix dia del concert a partir de les 20.30 h. Poden acollir-se als preus reduïts els majors de 60 anys, menors d’11 a 18 anys, ciutadans en situació d’atur, veïns i veïnes amb disminució o amb carnet de la Biblioteca.

Entrada General: 4,30 €
Entrada Reduïda: 2,55 €

No us perdeu el darrer Cicle de Flamenc a Abrera!