DISSABTE, 04/07/2020 | 05:39 h

• Aquest mes de novembre el Casal de Joves organitza diverses activitats per a tot el jovent del municipi. Sortida al Saló del Manga
  • CASAL DE JOVES

+ 1

6/11/2019

Al llarg de tot el mes de novembre el servei de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera organitza diferents activitats adreçades a totes i tots els i les joves del municipi.

El divendres 1 de novembre va tenir lloc la sortida al XXV Saló del Manga de Barcelona amb els participants del Taller de Manga i Còmic del Casal de Joves. Un total de 14 joves van assistir a la visita, juntament amb la professora del taller i les responsables del Casal. Una experiència enriquidora per totes i tots, tothom va gaudir de la visita saló!

A continuació fem un repàs de la proposta de tallers i activitats organitzades al nostre Casal de Joves:

• Tarda de Tenis Taula, el proper divendres 8 de novembre de 16 h a 20 h al Casal de Joves d’Abrera (pl. del Rebato, 1). Gaudeix tota la tarda d’una bona partida de futbolí amb els teus amics i amigues.
  • Tallers/xerrades gestió emocional i organització dels treballs i estudis a Batxillerat, s’oferirà el dilluns 18 de novembre i dimarts 12 i 19 de novembre d’11 h a 14.30 h a l’Institut Voltrera (Passeig de l’Estació, 18). Anirà a càrrec de Meritxell Palou i pretén ubicar i centrar l’atenció en la gestió emocional dels i de les joves en aquest moment tan difícil de la seva vida, per intentar millorar i canalitzar totes aquestes emocions.
  • Taller de “Cuina sense pares”, es farà el proper dijous 14 de novembre de 17.45 h a les 19.45 h a la Cuina del Casal Centre Obert La Galàxia (5a planta del Centre Polivalent). S'inicia amb una breu explicació i consells sobre alimentació saludable, després s’elaboraran tres receptes fàcils, ràpides, saludables i econòmiques. Activitat dirigida a joves d’entre 14 i 18 anys.
  • Formació Ocupacional del Consell Comarcal, que s’organitzarà el dimarts 19 de novembre de 16.30 h a 19.30 h. Cada dos dimarts, quinzenalment, la referent d’ocupació del Baix Llobregat Nord ofereix aquest taller formatiu al Casal de Joves d’Abrera. T’ajudarà a decidir-te en qüestions sobre el teu futur laboral i/o educatiu. Si tens dubtes, et podrà ajudar en tot el que necessitis.
  • Tarda de Futbolí, es realitzarà el proper divendres 22 de novembre de 16 h a 20 h al Casal de Joves. Gaudeix tota la tarda d’una bona partida de futbolí amb els teus amics i amigues.
  • Del divendres 22 i fins al 30 de novembre es podrà visitar l’exposició ‘Què pinta la sida?’, que consta de 42 quadres de diferents mides, amb vinyetes tipus còmic realitzades per prestigiosos dibuixants com Azagra, Gin, Oscar o Lluïsot, entre d’altres. L’objectiu principal és sensibilitzar en l'adopció d'actituds positives envers aquesta malaltia i provocar la reflexió dels joves i la ciutadania en general amb relació al VIH i la sida.
  • Escape Room ‘Passatge del Terror’ el dissabte 23 de novembre de 19 h a 22 h al Gimnàs Municipal (c. de Salvador Espriu, 1). L’activitat s’adapta a cada grup que entra, en funció de la quantitat de persones i de les edats. Es pot repetir l’entrada. Podran passar un nombre il·limitat de grups durant 3 hores. Els grups seran d'entre 6-10 participants. Activitat dirigida a tots els públics. Informació i inscripcions al Casal de Joves- PIJ la Garsa (plaça del Rebato, 1), de dilluns a divendres de 16 h a 20 h o a l’email: pij.abrera@abrera.cat i al telèfon 93 770 43 34
  • L’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Voltrera gaudirà el dilluns 25 de novembre del Teatre-fòrum ‘#1000 Likes’ i ‘És de conya’, que anirà a càrrec de Nus Cooperativa a l’Auditori del Centre Polivalent (pl. del Rebato, 1). Es faran dos passis de 10 h a 11.30 h i de 12.30 h a 14.30 h.
  • El proper dilluns 25 de novembre de 18 h a 20 h s’organitzarà el Taller de consum responsable de pantalles i xarxes socials al Casal de Joves. Amb aquest taller es pretén que els joves adquireixen hàbits adequats, segurs i responsables pel que fa a l’ús d’Internet (ordinador, tauletes, mòbils, etc.). Es tracta d’oferir-los eines i recomanacions que els ajudin a realitzar un ús responsable d'aquestes.

Aquest mes de novembre també es continuaran oferint les següents propostes:

• Tots els dilluns hi haurà Taller de Defensa Personal per a Joves de 15.30 h a 17 h al Poliesportiu Municipal i Tarda de Jocs de Taula de 16 h a 20 h al Casal de Joves.
  • Tots els dimarts i dijous de 18 h a 20 h hi haurà Taller de Manga i Còmic.
  • Tots els dimarts de 17 h a 20 h s’organitzen diferents Jocs de taula per a joves i adults Meeple al Casal de Joves.
  • Tots els dimecres i divendres de 17.30 h a 19.30 h i de 18.00 h a 19.30 h hi haurà Tarda de Consola.
  • Tots els dimecres i divendres de 17 h a 20.30 h i de 18.30 h a 19.30 h es fa el Taller de Hip-Hop I i II.
  • Tots els dimecres de 18.30 h a 19.30 h s’ofereix el Taller d’Introducció a la Llengua Japonesa.
  • Tots els dijous de 19.30 h a 21.30 h es fa el Taller de Dj.
  • Tots els divendres de 16 h a 18 h i de 18 h a 20 h s’ofereix el Taller d’Art 3D per a videojocs.

Totes les activitats són gratuïtes. Per a més informació o per resoldre qualsevol dubte podeu trucar al telèfon 93 770 43 34 o escriure un email al Departament de Joventut de l’Ajuntament d’Abrera (fent clic aquí) o del Punt d’Informació Juvenil La Garsa (clicant aquí).

També podeu trucar al telèfon 686 253 157, i a les xarxes socials del Casal de Joves (Instagram casaldejovesabrera o Facebook Irina Casal de Joves)

Apunteu-vos!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25