DIMECRES, 03/06/2020 | 06:11 h

L'Ajuntament d'Abrera se suma en el minut de silenci en solidaritat amb les persones afectades pels aiguats

24/10/2019

L'Ajuntament d'Abrera ha realitzat un minut de silenci a les 11 hores davant el consistori en solidaritat amb les persones afectades pels aiguats, que han deixat una persona morta i cinc desaparegudes a Catalunya. L'Ajuntament s'ha sumat a la petició del Govern català, que ha decretat un dia de dol oficial per avui dijous, i ha deixat les banderes a mig pal a la façana de l'edifici.

El temporal que ha afectat de ple Catalunya ha deixat precipitacions generals i extraordinàriament abundants, amb acumulacions de més de 50 mm a pràcticament tot el país i més de 100 mm a bona part del terç sud, Costa Brava i sectors del prelitoral. Els màxims han superat els 200 mm al voltant de les muntanyes de Prades, des del litoral del Baix Camp fins a l’est de les Garrigues, així com en alguns punts del Golf de Roses (Alt Empordà).

A Abrera, segons van informar fonts de la Policia Local, al llarg de la nit del dimarts es van registrar petites incidències com ara branques caigudes, acumulació d’aigua en alguns punts viaris i talls de llum puntuals.

Persones desaparegudes

El cos de Mossos d’Esquadra va localitzar el dimecres al matí el cos sense vida de l’home desaparegut a Arenys de Munt (Maresme). L’home va ser localitzat a la platja de Caldes d’Estrac.

D’altra banda, els Bombers de la Generalitat segueixen treballant en la recerca de dues persones a Vilaverd, que haurien desaparegut el dimarts a la nit mentre estaven dins una casa mòbil prop del riu Francolí. A l’Espluga de Francolí s’està treballant també en una possible recerca notificada de dues persones en un vehicle i d'un camioner belga desaparegut.

Al càmping de Gualba ‘Aqua Alba’, que ha quedat malmès pels aiguats, es va assistir una família afectada, i se segueix treballant per descartar altres danys personals.

L'Ajuntament d'Abrera se solidaritza amb les persones afectades pels aiguats.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25