DIVENDRES, 15/11/2019 | 15:47 h

• Salut mental 2019

Diverses activitats commemoren el Mes de la Salut Mental a Abrera

15/10/2019

Durant el mes d'octubre se celebra el Mes de la Salut Mental d'Abrera i des de l'Ajuntament d'Abrera s'ha volgut donar visibilitat i suport a les persones afectades per alguna malaltia mental. Per això es van programar dues activitats, adreçades a les persones malaltes i també a les famílies i a la resta de la ciutadania, amb una alta participació.

Els dilluns 7 i el dimecres 9 d'octubre a les 17.15 hores es va organitzar un taller d’Educació emocional per a nenes i nens de 7 a 12 anys, que va tenir lloc a la Biblioteca Josep Roca i Bros (Federico Garcia Lorca, 17) a càrrec de la psicòloga Maite Deamo.

Els tallers van comptar amb una alta participació. En la primera sessió es va aprendre a gestionar la felicitat i a reforçar l'estima dels infants. A la segona es va aprendre a gestionar la ira i van crear una "ampolla de la calma".

El dijous 10 d’octubre es va fer un col·loqui gratuït sobre el 'Dia Mundial de la Salut Mental' amb la participació de la psicòloga Olga Tort, el psiquiatre Magí Florensa i diferents testimonis en primera persona, que va tenir lloc a les sis de la tarda a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17). Una trentena de persones van comentar les seves experiències personals sense por i amb total llibertat.

Gràcies a totes i tots per participar-hi!

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25