DIVENDRES, 29/03/2024 | 12:39 h
  • provasirenes

Es posposa la prova de sirenes de risc químic del 24 d’octubre de 2019

24/10/2019

La Direcció General de Protecció Civil ha posposat la realització de la prova de sirenes de risc químic programada per al dijous 24 d’octubre fins a nou avís. La prova es du a terme dos cops l'any per comprovar-ne el funcionament i fer que tots els ciutadans en coneguin el so, estiguin preparats i sàpiguen què cal fer en cas d'emergència.

Protecció Civil demana disculpes per les molèsties que es puguin ocasionar per aquest ajornament i alhora agraeix la col·laboració a totes les entitats que donen suport en la difusió i han participat en les proves.

A Abrera hi ha dues sirenes, ubicades al nucli urbà (Parc de l’Església) i al barri de Les Carpes. A les 10.00 hores sonaran tres senyals d’un minut de durada, separats per silencis de cinc segons, que indicaran l’inici de la prova. Deu minuts més tard, a les 10.10 horesun senyal continu de trenta segons de durada marcarà el final

En aquesta prova, Protecció civil d’Abrera amb la col·laboració amb els seus Voluntaris, realitzaran tasques d’assessorament i seguiment en alguns dels centres educatius d’Abrera.