DIMARTS, 19/11/2019 | 21:00 h

• Tres voluntaris de Protecció Civil d'Abrera reben formació a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya

+ 1

Tres voluntaris/res de Protecció Civil d'Abrera reben formació a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya

7/10/2019

El dissabte 5 d'octubre, la seu de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC), a Mollet del Vallès, va acollir l’acte d’entrega dels diplomes acreditatius als 131 alumnes dels municipis de Catalunya que han superat la formació com a voluntaris de Protecció Civil. D'aquests, tres són d’Abrera i formen part de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil d’Abrera.

L’acte d'entrega de diplomes va ser presidit per la directora de l’ISPC, Montserrat Royes; el director de l’Escola de Bombers i Protecció Civil, Toni Rifà; i el subdirector general de Coordinació i Gestió d’Emergències de Protecció Civil, Sergio Delgado. La regidora de Seguretat de l'Ajuntament d'Abrera, Guadalupe Marcos, l'inspector de la Policia Local, Juan Antonio González, van assistir a l'acte amb els tres voluntaris/res abrerencs, una dona i dos homes.

El curs bàsic per ser voluntari de Protecció Civil està format per 70 hores entre formació virtual (50 hores) i presencial (20 hores). Inclou formació sobre la Protecció Civil a Catalunya, la Protecció Civil municipal i el voluntariat, les principals actuacions i els valors del voluntariat, incloent el suport als cossos d’emergències i l’atenció a la ciutadania.

L’objectiu d’aquest curs és formar al voluntariat perquè pugui desenvolupar tant les tasques operatives que li són pròpies com les de sensibilització a la població sobre els diferents riscos a Catalunya.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25