DILLUNS, 18/11/2019 | 05:05 h

• El Parc de l'Estació acull el concert Abrera Sound volum II
  • Al setembre tornarem a gaudir de l'Abrera Sound volum II!

El Parc de l'Estació acull el concert Abrera Sound volum II

8/10/2019

A Abrera els i les joves han començat la tardor amb bona música i bon ritme! Precisament això és el que va oferir la formació ‘Remember The Time’ en la segona edició de l’Abrera Sound. El concert va tenir lloc el dissabte 5 d'octubre a la tarda al parc de l'Estació.

Els i les joves van poder ballar al ritme de música electrònica i van passar una bona vetllada amb els amics i amigues. A més, la festa va comptar amb la col·laboració d’una food truck que servirà hamburgueses, frànkfurts, patates, begudes, i molt més.

El Servei de Joventut de l'Ajuntament ha destacat "l'èxit de participació en la segona edició de l'Abrera Sound II! Hi van participar unes 170 persones. Hi havia jovent i famílies i molt bon ambient". El departament aposta per la diversitat musical i d'estils per a que tothom del municipi pugui gaudir d'activitats d'oci i lleure.

AJUNTAMENT D’ABRERA , Pl. de la Constitució, 1 - informacio@abrera.cat - Atenció: 93 770 03 25