DIVENDRES, 19/04/2024 | 01:06 h

Lliurament de credencials als voluntaris de Protecció Civil

11/3/2011

L´Ajuntament ha lliurat als 15 voluntaris de Protecció Civil d´Abrera  les credencials com a membres de ple dret de l´associació en un acte on el consistori els ha volgut retre també un reconeixement pel seu treball.
L´alcaldessa, Maria Soler, ha aprofitat el lliurament de les plaques per destacar i agrair el servei d´aquest grup de voluntaris que va néixer a Abrera ara fa 17 anys, arran dels virulents incendis del 1994. Des d´aleshores els voluntaris de Protecció Civil han vetllat, de manera totalment desinteressada, pel bon funcionament tant d´actes festius com la cavalcada de reis,  carnestoltes, festa major o revetlla de Sant Joan, com en situacions d´emergència com durant el temporal de neu del març de l´any passat.
L´acte ha tingut lloc a la Sala de Plens i ha comptat amb l´assistència de familiars dels voluntaris; del regidor de Seguretat Ciutadana, Josep Solà; i del tècnic de Protecció Civil, Jesús Lazo.